Plåtning om några timmar :D

Ja, nu är det inte lång tid förräns plåtning ska bli kul! :) En ny make-up artist som sminkar mej idag med ska bli spännande sen är det alltid kul att träffa nytt folk! :)
Igår så innebar ju detta en hel del förberedelser gick på stan och letade matchande örhängen och grejer och hitta en hel del, det är ju så det funkar om det inte är en stylist med som det var förra plåtningen det var mycket bekvämt och kul. Men detta funkar bra men skillnanden är att jag får så att säga packa pappas kappsäck och ta med mej!:)
Den är ganska tung nu och jag vet inte än om jag kommer kunna fixa skjuts till bussen som tar mej till gbg. Om jag inte kan fixa den skjutsen blir de lite jobbigt! :S Men men allting löser sej.

Igår peelade jag även kroppen och ansiktet, la ansiktsmask m.m. Härligt och avkopplande och sånt som räknas in i detta jobb, mycket förberedelser helt enkelt :)  Det är väldigt spännande att se hur dessa bilder som ska tas idag kommer bli då jag ALDRIG ens varit i närheten den extrem sminkning som idag blir av. Jag tror det kan bli ganska häftigt jag kommer ha flera starka färger på ögonen, illröda glansiga läppar, och kindbenen markerade med stark röd/rosa färg. Sen min vita poslinshy till det, extremt och häftigt :) Ska tas en del ansiktsbilder typ om du tänker dej sminkreklams skyltar liknande det. Och sen även mycket annat roligt :)
Hoppas nu fotografen Stefan fixat i ordning ordentligt hemma hos sej, Stefan det vill säga min arbetsgivare idag för detta jobb :D Söta Stefan ja vi kommer verkligen överens superbra och har alltid jättekul och det är guld värt! :D
Hoppas också han lyckats fixa fram allt det som skall fixas fram och fixat hörnet i rummet med svart :)
Det enda tråkiga idag är att vi kommer få vara enormt effektiva för att hinna allt som skall hinnas med :)
Därför hoppas jag att muan är snabb i sitt arbete och Stefan som sagt är i full gång med fotning och klar med allt innan jag kommer idag till honom vid 16.00 :D
Resultatet av denna fotningen kommer ni lite längre fram få se, då min nya data kraschat och jag nu sitter vid den gamla och sittandes vid denna inte har nån större lust att sitta länge och diskutera med olika parter.

Känns helt underbart att vädret varit så fantastiskt fint flera dagar nu det gör mej glad och piggare :D
Längtar efter den riktiga sommar värmen som ni nu alla vet att jag älskar :D

Ja, nu är klockan bara 08.17 och det är några timmar kvar innan jag ska ta mitt pick och pack och bege mej men innan dess ska jag ut med Chess, städa en del här hemma, läsa lite i mina tidningar, fundera på fotningen och se om jag kommer på nån mer rolig ide som jag kan ge som förslag till arbetsgivaren m.m.

" Om du tycker jag har mycket på utsidan så skulle du bara veta vad jag har på insidan "

Så adios amigos! ;)
Kramar
//Modellen ren, peelad och klar för fotning! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback