Shopping tajm! :D

Här sitter man nu och har inte sovit en blund och klockan har nu hunnit bli 07.07 *pust*
Jaja, nu hinner jag inte sova ska träffa min vän Stefan och gå och kolla i knalleland om jag kan hitta nåt kul, det är väl det värsta med mej jag hittar alltid massa kul. Framförallt smycken, skönhetsgrejer och toppar. Hjälp.....
Stefan måste släppa ut mej om jag plockar på mej för mycket för jag är nämligen allt annat än rik.
Det var längesedan jag shoppade och därför känns det extra kul, och vissa tidningar skriver ju till och med att man kan jämföra det med ett litet träningspass :D Haha.......
Har i alla fall för första gången i mitt liv ett planerat inköp och inte bara spontana och impulsiva sådana. Jag ska köpa ett par schyssta jeans :D jippie.... :D
Och Stefan ska vara mitt pålitliga smakråd det hoppas jag han lyckas bra med för misslyckade köp är det värsta som finns när plånboken skriker efter pengar!!! :(

Satt och skrev med Stefan hela natten vi är ja tro mej helt tokiga folk och fä! :D Skoj har vi!

Tränade igår blev ett pass styrketräning känns alltid göttans, sen spinning på söndag och ett till styrketräningspass på fredag! :D Thats my world bitches ;)

Min hemsida har ju kommit upp som sagt och det känns sketa kul verkligen och har du inte kollat in den än så kommer adressen här (minns inte om jag skrivit den innan nämligen) www.unpolisheddiamond.com
Där kan du läsa mer om mej och min karriär! :D

Nu ska jag klä på mej finns dom som säger att gå ut naken inte är en bra ide ;) haha.....
Sen gosa med hunden, se på tv och sen springa till Knalleland och möta upp min kära vän.
Nu ska de bli en skoj dag trots sömnbrist.

" En riktig vän är en människa som finns där för dej i vått och torrt en sådan som du Stefan "

Kramizzar
//Jeans Malin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback