Sminkning påbörjas om sisodär 25min :)

Nu sitter jag här hos min arbetsgivare för dagen om 23min kommer muan det ska bli kul och spännande som det alltid är med en ny sådan. Som jag tidigare skrev blir det väldigt färgglatt och annorlunda. Så det blir mycket jobb för mej att få till det ordentligt. Hänger mycket på mej idag känner ja :S
Kommer skriva mer här antingen i natt eller imorgon nu ska jag jaa, ja vet inte vad jag ska. Men dricka nåt och FÖRSÖKA koppla av. KRAMAR PÅ ER OCH HÅLL TUMMARNA FÖR MEJ :D

" Gräset är inte alltid grönare på andra sidan så se inom dej och gör en rättvis bedömning och du kommer upptäcka att där finns allt du nånsin drömt om "

Kramizzar
//Hårt arbetande modell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback