Snart är det dax! :D

Nu sitter jag här nyduschad och go med en ansiktsmask i ansiktet så nu kan jag lova att jag inte är så snygg! hahaha... :D
Självklart är det natt även denna gången när jag skriver och nu är det 11timmar kvar tills jag ska ta bussen till göteborg och där ska jag plåtas. Ska bli ganska kul är väldigt trött bara. Men de löser sej alltid.
Musik är temat vid dagens plåtning. Har kommit ännu längre med min hemsida nu så på natten till lördag så är den nog uppe....de ni! :D Känns hur kul som helst.

Idag har jag varit och storhandlat med killen, sett på tv ja egentligen inte gjort så mycket idag. Behöver koppla av dagen innan en sån fotning som i morgon äger rum.

På fredag ska nog vännen Inke komma hit och äta middag med mej på kvällen ute på nån fin resturang blir definitivt en öl eller ett glas vin till maten, vad säger du om de Inke?  :D

Har målat naglarna både på fötterna och händerna mörklila på beodran av arbetsgivaren. Mmm.....
Inte min favvofärg. Gillar att ha rött på mina långa naglar ;)  Men jajaja....skitsamma!

Nu ska jag äta nåt ha de så bra allihopa!

" De du inte tror att du kan måste du genast göra "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback