Städerska jajamensan!

Ja, nu sitter jag här ännu en dag jag tyvärr får skriva att jag inte sovit nåt än :(
Däremot har jag städat en hel del, duschat hunden, klippt kattens klor, varit ute med hunden, och ja verkligen känt mej som en städerska! Ingen verkar fatta hur jag orkar, kan berätta en hemlis de vet inte jag heller.
Men man måste göra det bästa av situationen.
Chester var duktig när jag skurade honom från topp till tå med mängder av schampoo -- Lika bra att göra de noga!
Han nån duschat mej och varit så noga och tjatig hade jag nog blivit tokig, tur att Chester är världens snällaste :)

Shopping rundan igår ja just de den berätta jag ju om igår när jag skrev mm....så vad köpte jag?!
Jo jag hittade ett par mycket snygga jeans och är mycket glad för de, dom sitter som berget över min ass precis så som jag vill ha de ;) Sen hitta jag en svart bekväm väldigt söt klänning också :) Som jag och Stefan säger fort kan ändra vad man tycker om bara med att leka lite med mina ögon ;) De ni! :D
Sen köpte jag en go ansiktspeeling, nagellacksremover, lösfransar till om det skulle bli nån fotning utan mua vilket jag inte hoppas på men man vet aldrig. Sen självklart gjorde så som min tradition lyder alltid när jag shoppar köpa nåt till mina barn ja ni som läst min blogg från början förstår nog vad jag menar ;) Ni som inte gjort de BAD LUCK!
Chess fick en stor leksak som han är mycket tacksam för leker med den till och från hela tiden.
Strumpiz fick en påse med sitt favoritgodis och en leksak :) Så jag har lekt mycket med dom natten som var och de är mycket nöjda och lyckliga med sin städerska/modell/sångerska/författare till mamma :) Tur de..... ....
Jag och Stefan hade mycket roligt och trevligt i den härliga värmen som gårdagen bjöd på men snabbt tog tillbaka då det idag är mulet och inte lika skönt ute alls. Stefan tyckte vi kunde köpa mat ute men mitt svar var snabbt och skarp -- Nej Stefan jag äter inte sån mat de vet du väl!?!?! Jaja, sa han då genast söta Stefan :)


Killen jobbar nu och sen efter de kommer han bara hem en kort kort stund för sen ska han iväg och spela rollspel, ja jag vet men men han tycker det är kul så det kan väl få vara roligt för honom!? :D
Så jag blir själv att laga mat och det värsta av allt äta själv, det är sååå tråkigt det är så mysigt att äta ihop och mysa men men en kväll får jag väl klara mej. Och det är klart jag gör jag är ju the bitch you know ;) Or not.........

" Döm aldrig nån innan du själv vandrat några mil i dennes skor "

Kramar
//Städerskan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback