Vacker soluppgång :)

Sitter nu här och har inte sovit inatt heller men men nog om det. Låg i soffan och tittade på den vackra soluppgången och fick som ett glädjerus av hur vackert det faktiskt är med en sådan sak som många inte tänker på eller ser som nåt speciellt. Vädrade lägenheten och städade litegrann och kände att nu så snart är det sommar. Gud jag längtar så mycket.
Jag är fortfarande sjuk men känner mej ganska mycket bättre nu vilket är mycket skönt och det innebär att jag senare idag ska ut med mitt barn Chess och kasta boll ute i solen ska bli mysigt och härligt.
Lekte med katten innan hon är inte riktigt klok! Hahaha..... :D
Hon springer in med huvet före i dörrar och allt möjligt när hon blir så till sej av allt stoj och lek som var tidigare i morse. Hon är för söt hon sen när jag la mej en stund i soffan så kom hon och först bråka med mej ja bet mej i tån! haha.....ajjjjj! Men sen myste massa och la sej på mitt bröst och jag fick några pussar på kinden och hakan.

Idag ska jag sjunga en del är tanken och som jag sa ut med hunden annars bara ta det lugnt då jag behöver bli frisk snart både för fotningarnas skull och även för inspelandet av min demo.

Kanske skriver mer senare får se.

" Stanna upp ibland och njut av allt vackert och bra runt omkting dej så kommer du känna desto mer inre styrka "

Kramar
//Soliga Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback