Välkommen till mej alla asmatiker! :)

Nu kan jag med hundra procents säkerhet säga att min och killens lägenhet inte kan under några som helst omständigheter bli renare än den är precis nu! :D
Såg lite hundhår på golvet och fick ett ryck och började städa och det slutade med att ja hela lägenheten var i tipp topp form igen ;) Så nu kan alla dammallergiker och asmatiker känna att dom har en trygg tillflykts bostad vid behov....haha :) Inte för att jag känner så många sådana men men ändå :)
Chess tyckte dammsugaren var lattjo lajban och strutta runt som en riktig liten parvel sicken sötnos :)

Sov 1timme och 45minuter i natt det vill säga inte så mycket men ganska okej för att vara jag! :S
Sitter nu och tänker på Stefan som har "prov" igen på sitt jobb hoppas verkligen han lyckas denna gången med! :D
Håller alla tummar jag kan hitta och de gör mina barn med ;)
Fick ett sms nu från min pappa att han kanske tittar en om en stund jaja, vad säger man liksom?
Har ingen lust alls men men.....sånt är livet föräldrar kan verkligen vara a real pain in the ass! :D

Låg i soffan och kollade på soluppgången även idag mysigt tycker jag de plus levande ljus, jag är besatt av att ha tänt ljus jag har det på morgonen på kvällen och på nätterna när jag är vaken blir liksom myspysig stämning av de.
Katten brukar trots att det i regel inte är doftljus gå fram och lukta på "lågan" och pga det så har hon mist några ögonbryns strån och några morrhår! haha.....sicken klant! :D

På onsdag har jag fotning igen då extremsminkning ska bli riktigt kul i och med att det nu fått bli ett uppehåll då jag varit sjuk och fortfarande är sjuk. Sen bokade jag in ett träningspass tills på söndag då blir det spinning härligt! :D

Har ett jäkla stort val att göra nämligen välja ut materialet som ska spelas in i studio om ett litet tag det är inte lätt!!!
Så ska ta en riktig ordentlig funderare på detta om inte idag så i alla fall imorgon,
Jag älskar att reta Inke gjorde det i morse med mina sms.....hahaha :D Han har det inte lätt men han får skylla sej själv jag är ingen lätt kvinna att ha att göra med :D *morr*
Är säker på att han ser framemot fotningen på onsdag han är ju min arbetsgivare och en mycket bra sådan! :D
Love you Inke always and forever you and me together  <3

Jaja, jag får väl sätta mej och läsa eller nåt nu och vänta in min fader med djävulsgaffeln i handen :S

" Det skiner inte alltid lika mycket på insidan som det gör på utsidan "

Kramar på er allihopa
//The girl next door



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback