Yrke: Städerska *hjälp*

Nu sitter jag här riktigt varm med en öppnad Loka Citron jämter mej helt slut!
Har städat typ hela lägenheten och har inte sovit natten som var.... :S
Dammigt jajamensan, äckligt på vissa ställen ABSOLUT, nära döden upplevelse nu Japp!
Både hunden och katten kollar på mej som om jag vore från en annan planet och killen trodde jag hade blivit manisk.....haha..... :D
Nu är det rent och fint här i alla fall och det bästa av allt är att jag dragit upp alla persenier och solen lyser in på mej
så härligt, verkligen vårkänslor. Älskar våren och sommaren framförallt sommaren. Sola, bada, grilla och liseberg!

Chester ligger i soffan och leker med sin leksak han fick igår och Strumpan sitter och ser nöjt ut genom fönstret kisar mot solen, glada, pigga och söta båda två! :D

Drickandes här vid datan på min kalla goda Loka känner jag mej nöjd med min insats som städerska och funderar på vad jag ska hitta på närmsta timmarna klockan är bara 08.30! Och Stefan kan inte roa mej vid datan för han sitter nu och har "prov" på sitt jobb, jag håller alla tummar jag hittat än så länge på mej själv! :D
Jag tror han fixar det galant han är smart lilla Stefan :)

Tänkte sjunga en stund sedan värma upp mina stämband då det inte är så lång tid kvar tills jag ska spela in lite material i studio vilket känns mycket kul! :D
Sen ut en sväng i solen med Chess det mår både jag och han bra av! :)
Sen får det vara lugnt här, är ju hyfsat slut så att säga.
Killen jobbar ju nu men i eftermiddag när han slutar så ska det bli härligt att det är helg och han är ledig.
Ska se till att vi hittar på nåt roligt i helgen och inte bara blir två soffpotatisar vilket är lätt hänt.
Kanske gå på bio.....långpromenader med Chess......mysiga middagar ja nåt sånt tycker jag i alla fall :D

Längtar nu grymt mycket till att Stefan ska bli klar med sina "prov" så vi kan snacka lite skit om kommande veckan vilket innebär fotning m.m.

Nu ska jag om en liten stund gå ut med Chester ha de göttans i vår solen och bor du i Borås så passa verkligen på att njuta av den för du vet vad dom säger om Borås och jag kan inte annat än att hålla med:
-- Där regnar det ju alltid!

" Det är inte alltid yttre städning som behövs utan oftare än man tror inre "

Kramar
//Städerskan Malin med en Loka i handen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback