Alkohol & Kossor :D

Ja, min helg har bestått av kossor & ALKOHOL :D
Haft superkul hos älskade vännen Jenny och hennes lite sura men ändå trevliga pojkvän! ;)
På fredagen tog jag tåget dit efter att ha packat ner både det ena och det andra, kände att de skulle bli skönt att komma ifrån allt här hemma ett tag. Och kul blev de ju verkligen min kära vän mötte upp mej i Falköping och vi tutade vidare mot stenstorp.......Mot kossorna och bönderna! :)
Väl där fixa vi snygga damer till oss litegrann, sänkte några öl & snacka lite med hennes snubbe och hans vän.
Käka även lite mat, som faktiskt pojkvännen gjort! Ja, alltså inget märkvärdigt egentligen men en karl ska berömmas vid minsta lilla framsteg, precis som en hund! I alla fall om man vill att den ska gå FOT! :D
En snubbe vid namn Benny kom och var vår chaufför till privatfesten och där drack vi en HEL DEL, hihi.....
Plockade fram min plunta med ouzo mumma, tilläggas bör att jag redan på tåget hade en flaska med smarrig bacardi blandning som jag snabbt fyllde magen med, så jag var lite snabbare och tidigare än de andra..... ;)
Efter en del ouzo, som Jenny kom fram till att hon VERKLIGEN inte gillar så snurrade det på ganska bra i allas våra skallar, framförallt min och Jennys om jag skulle gissa, hehe :)
Härligt lulliga begav vi oss mot tågstationen med målet att ta oss till Skövde för att röja runt lite på nåt uteställe.
När vi satt på tåget så hoppade vännens pojkvän av tidigare då han är mycket mån om sina ca. 70kossor!
Svårt att inte skratta, men men redig pöjk eller nö ;)
När vi väl var framme i skövde så satte vi oss en liten stund på en pub, Roger ringde mej och vi snacka en kort stund. Han var iväg i helsingfors och hade det mycket trevligt :D Vi skratta en del och sen la vi på :(
När jag klickade av honom så kom vännerna och drog med mej då var det nämligen dax för att dra till dansstället ja, vad det heter minns jag dock INTE. Väl där dansade vi runt som tokar och partajade som om det inte fanns en morgondag! :) Superkul, dock fick jag neka några karlar som gärna ville ha sina händer på de mest intima ställena, nej nej nej RÖR MEJ INTE! Sån va jag, känns bra i hjärtegropen jag är en ordentlig flicka ;)
Efter massa hoppande "dans liknande" rörelser var det dax för fyllemat, det vill säga kebab och springa till tåget för att ta oss hem, kalla som sjutton var vi när vi klev in på tåget. Och bra i gasen kan jag LOVA. :D
Satt och snacka och garva på en stund och plötsligt skulle vi av där stod hennes karl och väntade på oss i alla fall tack för de Anton! :)  På natten tackade jag ännu en gång nej tack till en väldigt påig snubbe, NEJ NEJ NEJ! :(
Att man inte bara ger upp vid första nejet fattar inte det, karlar är som blandfärs hälften nöt & hälften svin! :)

Dagen efter borde man ju varit superbakis men trott eller ej Jenny kräktes vid sextiden men jag mådde faktiskt bra!
Efter frukost och lite snick snack så skulle de söta paret ut och jobba i ladugården och jag bad om att få vara med :) Kul att krossa folks fördomar! Så på med stövlarna och ut till ladugården för att mocka, utfodra, mjölka m.m.
Lärde mej att mjölka! Duktigt av mej, eller hur?! :D Kalvarna var supersöta!!!!
Efter ca. 2 timmars jobb var vi klara och jag hoppade in i duschen och sen var det dax att i all panik hinna få ner mej i tid till tåget. Vi hann PRECIS...... tågresan hem gick bra och jag var helt slut, men glad över att fått två dar med en mycket go vän + en lyckad fest! :) Söta Jenny träffar jag väldigt snabbt på torsdag när jag har lite väntetid mellan tågen i skövde, då ska hon nämligen ge mej min kamera+plunta vilka jag glömde av fullständigt när vi festa :S

Blev en promenad hem på kvällen när jag väl kom till Borås gick till moder jord, då min sambo var sjuk och jag absolut inte får bli smittad då jag ska jobba på måndag och måste vara tip top! Var trevligt hos morsan satt och snacka med brorsorna, käka gott & spela kort. Men vad märker jag när natten närmar sej, jo självklart börjar jag få ont i halsen..... :( Fasiken också och nu sitter jag här och har feber och halsont :( Blääää!
Sicken otur, men men det är ju som det är i alla fall så det bästa är att göra det bästa av situationen.
Sambon är fortfarande lite dålig, dock mycket bättre än föregående dag så att säga :)

Ne, nu är det jobb imorgon och lugn och ro ikväll. Hela helgen har spenderats på annat håll och det är skönt att vara hemma hos mina älskade barn igen! Saknat dem sååå.... :)
Puss & Kram
//Sjukling.... *host host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback