Dax att sövas.........

Som det verkar och ser ut nu kommer jag innan månadens slut att sövas och få göra en liten titthålsoperation b.la.
Uscha, är så nervös.... känns inte alls bra! Mår illa av bara tanken.... :(
Så nu går jag på ännu starkare värktabletter till och från beroende på hur ont jag har såklart.
Vilket inte heller känns kul, men det är som det är förhoppningsvis är snart detta helsiket över.

Har sovit VÄLDIGT lite sista dygnen men känner mej ändå på topp :D
Saker och ting går väl, och livslusten börjar kännas av i kroppen, jipppppie!!! :)

Ska jobba på söndag och jobbade även igår med musik kollegan allting gick bara fin fint.
Nu ska jag lägga mej och slöa!
Puss & Kram
//Tokig gam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback