Grattis lillebror! :D

Hoppas du är nöjd lillebrorsan med presenterna! :)
Lillebrorsan fick av mej en biobiljett och välja en konsert han vill gå på, och han har redan valt! :)
Tror han är nöjd :) Nästa person som fyller år i min närhet vad jag kan komma på nu i alla fall är jag :D
Då blir jag 19bast, tråkigt att fylla 19! 18 var ju speciellt och 20 är ju med ganska speciellt men 19 nja... :(
Var hemma hos morsan typ fyra timmar dekorera tårtan och hjälpte till med servering m.m.
Snacka med mormor och hennes kille som vi kallar Bebba :) Sen kom farsan en liten snabb sväng med och såklart min storebror också lille putte där ;) hihi
Jaja, ganska trevligt var det i alla fall och jag unnade mej lite onyttigheter det är ju ändå tårta, kan inte motstå! :D
Jaja här kommer ytterliggare några bilder från i söndags! Enjoy!
Puss & Kram
//Malin som ska åka och jobba......

image342

image343

image344

image345

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback