Hoppla Hoppla :)

Ja, nu kom jag hem för ca. en halvtimma sedan från stallet. Har idag ridit för första gången på lite över ett år! :)
Helt slut i hela kroppen. Enormt fina hästar! Har börjat rida med kompisen Kristin på två stall som en tjej äger som köper in och säljer hästar. Där finns verkligen allt möjligt i hästväg. Idag var vi i ett av stallen, jag red halvblod .
Vi alla fyra red fyra väldigt goa halvblod idag. En liten stund i skogen men mest i paddocken :D
Red en 6åring 1½timma och en 12åring 1timma. Och har man inte tränat på hela sommaren så känns de som satan. Sen gjorde vi iordning för natten till sötnosarna finns en liten b-ponny som heter Oboy där. Han e så söt men vet dock inte vad vett och etikett är, haha :) Sen en ettåring och en 6månaders med minns inte vad de var för ras på dem, väldigt vackra i alla fall. Hela kroppen skakar lite fortfarande, att man kan tappa formen så helt otroligt.
Men nu ska jag få tillbaka rätta kroppsformen igen, uthålligheten & det är en SÅ rolig & bra träningsform :)
Är ingen hästtjej men kul e de, så enkelt är de.

Annars är läget ganska okej idag. Har bara hunnit med detta idag så finns inte så mycket mer att säga om denna dagen egentligen. Har några karlar efter mej, haha asgarv! Ja, herregud de manliga släktet är lite UDDA :)
Men men annars är landet lugnt förutom att de låter som att katterna äter upp varandra, hehe :)
Lillen är så tyken på Strumpan så jag lider med henne! Jagar och dyker på henne hela tiden, stackarn!

Imorgon ska vi fira storebrorsan i efterskott. Ska bli skoj :) Lilla Burre (ja, han kallas så av somliga)
På söndag tvättid, GUD SÅ SKOJ :S Blääääääääää............................ :(
Jo, just de har värsta saken att berätta men oj, jag får inte berätta nåt för nån, så de får vänta. Mmm.chock mer säger jag INTE. Lovat är lovat! Så de så :)

Jaja, nu ska jag koppla av en stund, min kropp behöver VILA, VILA & VILA!!! :D
Puss & Kram
//Stalltösen ;)

image309
Hahaha, sicken jäkla stil! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback