Ny bebis med högt IQ :)

Ja, herregud idag mår jag INTE bra har lyckats dra på mej nån rejäl sjuka!
Har superont i halsen, svårt att ens prata och feber, för att inte tala om den dunkande huvudvärken. :(
Sista timman har jag börjat hosta ibland också och det vore väl ingenting om det inte gjorde så förbannat ont!
Men från detta tråkiga till lite roliga saker nämligen tokiga jag har ett hyfsat bra tag funderat litegrann på att skaffa en okej bärbar data att ha alla mina bilder, musik, skriva och lattja runt på. Dock har jag då hela tiden tänkt liksom MAX 6.000kr! Nu sitter jag bekvämt i soffan och fixar att sitta vid datan trots att jag är dålig just för att vaddå?
Ja, just de tokiga jag har varit iväg tidigare idag och köpt en mycket snygg och bra bärbar dator! :D
Det är en hp med 2gb ramminne, inbyggd webcam som är väldigt bra faktiskt med mycket mera.
Den är såå söt, tror jag blivit kär....haha :) Så känns väldigt skönt att bara ligga här nu när man är sjuk men ändå göra nåt liksom. Jo sen blev de inte att paketet höll sej på 6.000kr. Utan själva datan gick loss på ca. 8.500kr men sen skulle man ju ha försäkring, väska m.m. Så hela paketet gick på runt 11.000spänn!
Har nog aldrig lagt så mycket pengar på nåt, inte vad jag kan komma på i alla fall, men men nu har jag i alla fall en!

Måste ju bli frisk nu ju, kanske ska träffa chefen en stund imorgon han skall i alla fall ringa på morgonen, sen på torsdag ska jag till mariestad. Kan ju inte hosta ut lungorna då! Usch, blir så less på de.
Håll tummarna för att jag nu ska få tillfriskna!
Här kommer en bild från senaste fotningen.
Puss & Kram
//Sjuka datamissbrukarn ;)

image346

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback