Somliga människor.....

ja somliga människor som mer stjälper än hjälper skulle jag kunna berätta om, men tycker inte ens det är värt att skriva ner då deras problem egentligen är våra, alltså vi som bor i denna lägenheten så att säga. Jag vet med mej att jag i alla fall behandlar människor väl & inte är en kass skitstövel som får andra att må kass, ja kanske dom så i fall men då är det helt utan anledning. Den saken är klart. Ne istället ska jag berätta om :

Att det idag hänt en super fantastisk sak nämligen att vid fem tiden så ringde min mobil jag svarade, ja man brukar ju göra detta haha.... I alla fall så visar det sej att personen i andra änden är ja vad ska man kalla de musikproducent med mera så att säga och han var intresserad av MIG! Jag tänkte hjälp, oj, hoppsan, ja gud va härligt hoppas HOOOPPPPPAAASS...... så gick tankarna. Efter en stund tjat i luren så sa han att han antagligen skulle korsa min väg på vägen hem om jag förstod det hela rätt och därför kunde vi redan idag träffas :D
Jag blev supernervis men han sa att han skulle ringa 45min innan han var här. Jag var på strålande humör, superglad & förväntansfull verkligen. Men så kom ju de emellan glädjen, ja ni vet dom jag skrev om i början som inte ens är värda att nämna egentligen då de beter sej så illa. Men p.g.a. av dessa människor så kände jag mej från att ha varit superglad plötsligt ledsen & less på allt. Less på hur fasiken folk kan me att bete sej och sen bara en tanke är man inte vuxen om man har jobb och är född på 70-talet?! Jaja, inte verkar det så enligt dem!
Så ringde plötsligt telefonen igen och det var musik Björn och han sa att det var ca. 20min kvar sen skulle vi träffas Hjälp tänkte jag och såg ut som ett världskrig både i ansiktet och med hur jag kände mej :(
Jag är inte en person som brukar tycka synd om mej själv men då var jag verkligen i en hopplöst jobbig situation!
Men jag gav mej själv några örfilar och tänkte nu jävlar ska jag visa vem jag är & vad jag kan så fixade till mej litegrann i alla fall och sprang med fjärilar i magen ut :)  Kunde det äntligen vara dax för mej att glittra & skina?! :D
Vi hälsade på varandra och diskuterade musik och tankesätt m.m. Det kändes superbra och han verkade fatta tycke för mej ganska snabbt. Han följde även med upp i lägenheten och kollade på lite av mina modellbilder.
Han var väldigt imponerad över konceptet jag utgör så att säga vilket är modell/skriver självbiografi och sjunger.
Tydligen inget man hittar varje dag, haha :)  Som sagt allt kändes jättebra och detta är alltså ett proffs med många, många års erfarenhet av musikbranschen och ja, de sa nog klick för att på tisdag ska vi träffas igen! :D :D :D
Känns helt f*cking jävla otroligt. Så nu har jag en stor chans på tisdag att bara fortsätta vara mej själv och säga min åsikt och lyssna på hans tidigare musik m.m. Då ska vi även sjunga så han får höra min röst & vad den klarar bra och mindre bra. Sen lät det på honom som att meningen var att sikta mot Norge då de brukar funka bra tydligen. Alltså norge som område att först leverera på sen kan de säkert bli lite överallt med för den delen.
Sen om allt nu skulle funka asbra, och allt går toppen så finns det en stor chans att jag kommer turnera en del i framtiden, ge ut skivor m.m. Känns fasiken helt otroligt, som sagt men de går inte att säga för många ggr!
Jaja, jag är tydligen born to be a star..... hahahha *skämt å sido*
Dock ingen fotning imorgon då jag nu har hög feber igen :( Satan va trist de är men just nu känns allt ganska fantastiskt ändå, leva med och på musiken är ju min dröm. SNÄLLA LÅT DEN SLÅ IN! :D

Puss & Kram
//Sånggam :D

image313

Kommentarer
Postat av: inke

Tjoohoo! Håller tummarna för dig gör jag!

2007-10-11 @ 09:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback