Sovit enormt lite....

har jag gjort senaste 10dagarna nu. Då menar jag VÄLDIGT lite, men har i alla fall jobbat på både med musiken och modellandet som en dåre. Plåtades i söndags som sagt var kul :) Sen jobbar jag som de verkar nu imorgon med musiken. Satt med Ted i knät en stund innan han är FÖÖÖR söt den lille, han och Lillstrumpan beter sej nu redan ibland lite som att det växer fram LOVE. I love LOVE :D Chess mår bra han också för den delen är dock inte in love vad jag vet om i alla fall, eller jo i sin mamma såklart ;)
Tänkte dela med mej av några flera bilder varsågod och ENJOY!
Puss & Kram
//No1

image324
Älskar min poloklänning :)
image325
Höstens mode :)
image326
Yeah right rockn roll! :D
image327
Oskyldig liten rar flicka, yeah right?! Hahha....
image328
Hellu ;)
image329
Mmm.....
image330

image331



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback