Bebisgrejer!

Jajamensan köptes en hel del bebisgrejer när vi var nere i Borås. Vi passade på att göra ett besök på Lager157 och där hitta vi en hel del snyggt till oss båda men också till den/dom små i magen min.

image903
Blir en liten märkesnörd haha :) Mycket diesel.....
image904
Sen en hel del saker också som t.e.x. Bebishörselskydd, leksaker, babyalbum, haklappar, skötväska, gosedjur m.m. alltså massa gulliga saker dock också framförallt med tanke på att mina plastbarn och då framförallt stora tösen är glamrockare så måste de även bli inslag med döskallar på t.e.x. nappflaskan,reflexen,snuttefilten m.m.
image905
Hårdrocksbebis! Eller vad säger du Ida?! :) haha......hon kommer göra min unge till en glamrockare helt störtskönt! Go Ida, Go Ida....you can do it....you can do it.... hahaa :D
image906
Skötväskan är sååå snygg och den var tyvärr också dyr men då är den i skinn också så den håller & tål mycket.
Det är nog fasiken min favvoväska haha... :)
image907
Ja såhär ser det nu ut ovanför huvudändan :D haha.....vaddå bebistokiga?!
image908
Härliga gamla klassikern Farbror Lång & Lilla Anna :D

Puss & Kram
//Mamman......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom heter Långa farbror och lilla Anna

2008-04-05 @ 12:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback