En bra dag......

har det varit idag. Här bjussar jag på en hemsk bild på mej NYVAKEN å mer död än levande.....

image931
Uscha tvi så man kan se ut när man e nyvaken!..... Ja varsågod SKRATTTTA!
image932
Ja å när jag vandrar upp i "dimman" så tar lilleman och hans Ms Piggy min plats!SNNARK..
image933
Strump oxå nyvaken....helt slut å värmer sej på hårddisken en av hennes favoritplatser :)
image934
Mannen kollar lite annat och i bakgrunden ser man att han kollar in bloggen :)
Han är min mysiga morgon dj! Vad säger ni om de brudar? En man som smyger in i sovrummet, sätter igång lite schysst musik som jag kan ligga å dra mej till medans John Blund reser på semester....
image935
När vi väl hade kvicknat till liv (läs JAG istället för vi....hehe) så tog vi med oss Chess och åkte till Sveriges största brukshundsklubbs avdelning: Ågesta! :) Chess fick hoppa lite hinder & han sprang på som en gasell!
image936
" På egna ben, på egen hand å ni ska få se att jag kan ro i land" (Chess sjunger)
image937
Mina två älskade män i livet! :) Jajamensan har så mycket kärlek till dem båda å den bjussar jag på, believe me! :)
image938
Vårt vackra Stockholm! :) Ja mina vänner det är Sveriges hjärta....lätt!

Sen har vi ju den lilla måndagen också ej att glömma då åkte jag med Therese (Puzzlers systerdotter) å hennes kille + killkompis iväg för att stå i Bajenklacken och kackla som hönor på Råsunda.
Jag vill dock strängt tilläga att jag INTE är en bajenbrud utan fortfarande och föralltid har elfsborg närmast hjärtat och det är p.g.a. saknaden av elfsborg & dess underbara hejarklack som jag åkte med för att iaf få gala på en stund, i mina tankar var det de gulsvarta jag heja blint på! :D Go go Elfsborg, ge mej ännu ett SM-guld att minnas & gråta glädjetårar över! Ingen klack är som elfsborgs, ingen fotboll spelas SÅ bra som den görs när elfsborg fått en gnutta självförtroende vilket jag hoppas på att min HÖGA stämma ska ge dem när jag sliter med mej mannen ner till Borås för att se gudarna, jajamensan de kommer jag göra lite längre fram! :)
Ska även såklart se borta matcherna som är i stockholm tror de va nästa vecka det är mot BAJEN!
Då jävlar står jag i elfsborgsklacken med några öl i kistan & hörs mer än Celine Dion på höga CCCC......

Här kommer lite gott å blandat taget med min söta lilla mobbe......

image939
Männen badar tillsammans å dom är sååå bedårande båda två....mitt hjärta slår dubbla slag!
image940
Jag på väg till min mans jobb för att teasa lite ;) haha....outfit från London såklart ;)
image941
Min man jobbar för fulla muggar! hehe...... ;)
image942
Jajamensan vi e likkka coola haha..... look here:
image943
Mmmm.....*slickar mej runt munnen*
image944
Mmm.......snark snark........

Ja dammsugaren & jag brukar vara väldigt bra vänner men så häromdagen fick jag nästan ett utbrott!
Mannen hade begett sej till jobbet å den lilla jäkeln vägrade att suga!!! Och efter att ha slitat och försökt hitta felet så äntligen lokaliserade jag källan till bröllopet jajamensan Chess den lilla terroristen.....

image945
Mitt finger pekar stolt på källan över nåt mindre stolt...... CHESTER du är hårig som en apa!
Massvis med hård packad päls blandat med Pedigree kulor + nån av barnens hårspännen hade satt sej på tvären och mycket skräp var de så stoppet i dammsugaren var ju inte så konstigt å glad & sugen på sugen började jag vilt att dammsuga! :) hehe.....
image946
Ja jag vet bilden e suddig jag hade fullt upp med att få oss i klacken att höras men om du tittar på han som lyser upp stället jajamensan lite åt vänster så ser ni min man i arbete, ja han i gult & blått! :)

Puss & Kram
//Elfsborgsgam......

Kommentarer
Postat av: John

Snygg teaser outfit =)
din man kan skratta sig lycklig, tänk om min tös gjort sama då skulle gubbarna på bygget smälla av haha

2008-04-25 @ 18:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback