Kelly Clarkson......

är en stjärna. En kort, mullig brud med en härlig attityd å fantastisk röst.....jajamensan där har du min lilla beskrivning av denna stjärna som jag & min älskling ikväll stod och diggade till.....ja jag stod inte så mycket jag hade nämligen Globens Annex bästa plats - På älsklingens axlar! :D Tur att man e liten å framförallt att älsklingen är stark! Han är min BAMSE......dock redbull istället för dunderhonung :)

Kelly gav oss rejält med ös & efteråt var vi båda väldigt nöjda....hjärtat fick dock stressa iväg till jobbet medans jag lungt sitter här & käkar jordgubbar :) Smaskens.........Im lovin it!
Ja...nu ska jag inte hålla dessa underbara pics borta från er längre utan se & avundas!

image919
Jajamensan hon tittar på MIG :)  Sötttttt tycker jag....*blink blink*
image920
Since you`ve been gone I can breath for the first time!!!!!!!!!!!!!...trallala.....
image921
Yeaaahhh....... :D
image922
Japp hon kollar åt vårt håll igen :) Trallallaa......
image923

image924

image925

image926
Jajamensan ännu en gång tittar hon så fint in i vår kamera :) hihi....
image927
Publiken är förtjusta.....Kelly strålande å vi är sååå nöjda :)

Kommer lägga upp fler bilder i kommande inlägg när min man beskurit dem litegrann.
Nu ropar Chess att det är dags för en promenix!
Puss & Kram
//Kellys fan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback