Party.....

jajamensan. Fullt ös tills Fredrik var medvetslös! :)
Ja nu har jag inte skrivit på bloggen ordentligt på många dar, illa men sant.
Barnen skulle egentligen vara hos oss i helgen men de blev inte så då dom hade fullt upp.
Själv har jag också sett till att ha de fullt upp med lite hjälp av mannens släkt :D
Vet inte i vilken ände jag ska börja i...... joo....nu vet jag!

Sista veckan har jag & mannen tittat MYCKET på serien " Ally McBeal " detta beror på att 1. jag har köpt tre säsongsboxar! 2. Vi tycker serien är extremt bra och skrattar ikapp! :)
Ally är inte klok, hon trasslar verkligen in sej i allt å inget sen får man ju aldrig glömma att hennes problem är de största som finns vare sej de handlar om att hennes date inte gav henne en bra kyss eller om Johns näsa vissla till i rättssalen haha..... Ja John & den självgode Richard är ju mina två favoriter, lätt! Skulle gissa på att det är mannens favoriter också då han ibland skriker av skratt till Richards brutala uppriktighet och sanna men ändå bisarra sanningar som han utan problem uttrycker när som helst, för vem som helst & hur som helst! :)
Så många avsnitt av " Ally " har de blivit och fler blir de, skulle gissa att det blir några avsnitt till när hjärtat kommer hem från jobbet vid halv fyra.

Jag & mannen har tråkigt nog haft en rejäl fnurra på tråden också väldigt trist men den verkar nu lösa upp sej, håller alla tummar jag kan. Pratade med honom två timmar för en stund sedan och vi verkar äntligen förstå varandra igen. Vi båda vill väl men de har tagit sej i uttryck på " fel " sätt tyvärr. Vi har ju båda blivit skadade av tidigare erfarenheter och reagerar olika på saker som egentligen inte är några stora saker dock har de nu fått ta höjden av proportioner och nu är de nog med de! Ingen av oss har gjort nåt speciellt egentligen men mindre saker har blivit väldigt stora då de gett dåliga "vibbar" hos varandra och allt detta p.g.a. tidigare erfarenheter tyvärr.
Men men nu har vi snackat ordentligt och det känns bra kan inte säga att jag inte fortfarande är lite orolig m.m. men jag tror att vi är på väg att få upp knuten tillsammans. Älskar denna mannen nåt så enormt och vill honom så väl & så mycket gott och tänker göra allt jag kan för att få honom att må bra och det bästa jag då kan göra (å han med) är att bara vara mig själv & finnas här nu och föralltid.
Ja, inget har ändrat de faktum att jag älskar honom galet mycket dock hoppas och tror jag att vi båda kommer gå starkare tillsammans efter denna knuten lösts upp. Älskar dej mitt hjärta du är de finaste som finns! <3

I fredags var jag ute och partaja litegranna, hade ingen lust att sitta hemma själv utan snitzla till mej lite & begav mej ner till stället min man jobbar på och drack en del bira. Va göttans! Åkte sen med mannen hem såklart och jag mådde sisådär kan jag väl ärligt erkänna blev bjuden på en HEL DEL ÖL vet inte ens hur många jag drack haha....
Jaja.....kul hade jag iaf men de jag inte då visste var att jag även lördagkväll skulle stå packad & kackla som en höna. Jo ni förstår jag vakna lördagmorgon och var vad?......mmm.....just de.....BAKIS som attan.
De la sej ner efter en dusch å lite slötittande på " Ally " sen tog jag en pratstund med Therese. Va jättesnällt av dej gumman att ge mej chansen att prata av mej lite, uppskattas! :)
Efter pratstunden åkte jag & mannen till Kista Köpcentrum och bokade en bok som dom inte hade inne på lager nämligen Maria Scheerers " Du är inte ensam " En fantastiskt bra bok som alla har nåt att lära av, utvecklas med m.m. Hade den innan men lånade ut den och fick tyvärr aldrig tillbaka den :(
Efter detta snacka jag lite i telefon med både den ena och den andra och sen plötsligt nära jag känner mej som mest ensam och nere vem ringer då? Jooo.....Daniel! Jag blev jublande lycklig kan jag lova då denna herren är så niiiice. Å för er som inte vet å börjar ana oråd : Daniel är min mans systerson punkt!
Han fråga om jag ville hänga med ut och svänga på de "lurviga" jajamensan självklart I`ll be there!!!!
Å mindre glad blev jag ju inte när jag fick reda på att de var ett litet släktgäng som skulle ut, tjohoo.....
Kasta lite svart runt ögonen, på med rolling stones thissan & Lee jeansen och sen sist men bäst mina höga stilettos i lack & läder :D Hällde i mej en öl i farten innan taxin hämta upp mej och sen var de dags för att häva öl nr.2 som sen blev tre......å nån shot eller två såklart :D Jag e shotisen nr.One! YOU BET SOVJET!!! :D
Innan vi dundrade in på mannens ställe så mötte jag upp Therese, Fulla Fredrik, nån eller några vänner/släktingar till dem, Daniel såklart m.fl. Krama om älsklingen i dörren och sen höll vi ställningarna där tills mannen min sluta jobba vid tresnåret. Efter detta hyfsat packade då vill jag betona att Fredrik var rejält rund om fötterna och spottade knappast i glaset haha......Vi dunka på med stenhög musik i bilen å mannen min körde ner till Patricia där vi stannade kvar tills lite innan fem. Jag & tösen Denise dansa på en hel del medans de andra mest satt och kacklade som de små kackerlackorna dom är, hahhaa *blink*
Vi hade jättetrevligt å jag själv var lagom rund om fötterna, inte speciellt onykter alls kan jag lova, tog de easy.
Alla verkade nöjda och skrattade högt när vi igen satt i bilen på väg mot Therese & Fredriks hem (ja, vi skjutsa dom vi är ju så snälla *blink*) å Fredrik hade totaldäckat haha......ja han sov sött som ett litet barn......trallalla......" När han var ett vårtsvinsbarn hakuna matata de e ÖL som e bra......trallaa.....Hakuna Matata gör att Fredrik blir glaaaadddd.....finns inga bekymmer lördag var hans lyckliga fylledag.......det är ett härligt liv.....snubben borde skaffa permobilllll.....hakuna matata Fredrik e glad.....Hakuna Matata men dan idag var mindre bra.......han har en härlig stil....dax att skaffa permobil......hakuna matata Fredrik! " Hjälp ibland får jag såna ryck så till och med jag själv tar en kudde å gömmer mej bakom! :S
Ne, nu får de snart räcka här annars får jag kramp i lilltån! Dagen idag har varit helt okej.....jag = knappt nå bakis alls...... Jag & blivande svärmor har också varit ute och vandrat på kvällen, skönt.

Puss & Kram
//Festprissegam I PERMOBIL............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback