Slogans....haha :)

Dessa härliga slogans! Läs & njut! Hahaa......

Alingsås: utan oss vore korv och mos bara korv
Enköping: pepparrotsstaden
Falköping: Sveriges kotätaste kommun (haha där ser du Jenny!)
Hagfors: ta flyget nästa gång
Surahammar: Din bit av de sura äpplet.... (hahaha.......)
Filipstad: Mitt i norden (jaha.....hehe)
Köping: Mittemellan New York & Peking (skratta så jag grät!)
Enköping: Sveriges närmaste stad
Järvsö: Sveriges närmaste alp (haha sure)
Forshaga: Porten mot klarälvdalen
Köping: Hade du bott här hade du varit hemma nu (hahaha.....)
Hässleholm: Nära till allt, långtifrån dyrt!
Älskade Härnösand
Härliga Haninge
Kom i min famn Söderhamn
Arvika: Kommunen med stake!
Full fräs i Sotenäs :D
Gränna: Polkagrisstaden
Karlskrona: Telecom City
Kalmar: kvastarnas stad
Jönköping: tändsticksstaden
Göteborg: Lilla London
Kristianstad: Lilla Paris
Bjursås: Dalarnas Schweiz
Norrköping: Sveriges Manchester
Vännäs: Norrlands Venedig (låt mej slå huvet i väggen och garva!)
För att inte ens tala om nästa härliga slogan nämligen.....
Alnön: Norrlands hawaii !!!!
Hofors: Kommunen som ger järnet
Fullt blås Borås :)
Borås of course (kan de bli sämre?)
I love Hjo (Gud hjälp mig!)
Finn fina Flen
Fårö vår ö
Ljusterö just de`ru
Här mås i Mönsterås
When in Europe dont miss Skurup! (hahahaha......gud!)
Vätö vettu!
Bli du me Ume......
Trosa: Världens ände
Och sist & allra bäst håll i er!
*Trumvirvel*

UTAN GISLAVED STANNAR SVERIGE!!!

Låt mig skratta.....låt mig gråta.....jo visst stannar Sverige utan Gislaved!? haha.....

Puss & Kram
//Utan Malin rasar henkan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback