Sorg & mörker......

de lilla klotet under naveln är borta.......sorgen enorm.......allt känns väldigt bittert & trist.
Vi hann båda glädja oss mycket & självklart kommer vi kämpa för att bli med barn igen, och vi verkar inte ha svårt att bli med barn så att de ska nog inte ta så lång tid förhoppningsvis. Men tyvärr gör det inte mörkret å sorgen mindre just nu, hjälper inte alls. Känner mej totalt otröstlig.

Fick en kommentar ang. köpen av bebisgrejer som jag tänkte svara på. Jag har fått missfall tidigare & denna gången gick det ändå längre än de gjort tidigare gånger + jag är i bättre form både psykiskt och fysiskt mot innan så vi trodde verkligen att det skulle hålla. Framförallt så var jag tvungen för min egna del att njuta av det fullt ut och övertyga mej själv om att allt skulle gå bra, därför börja jag köpa grejer å psykiskt ställa in mej på att nu är det dags för en ny fas i livet. När vi hajjade att jag var gravid så blev jag nämligen direkt jättestressad och superrädd just för att få missfall igen, å sorgligt nog fick inte glädjen vara denna gången heller.
Alla bebiskläder & saker är endast lagda på is så att säga, har lagt undan allt & längtar så efter att ta fram de igen vilket jag kommer göra när vi vet att vi är med barn igen.

Ja, detta som just hänt var mardrömmen & de som absolut inte fick hända. Lika mycket glädje som jag kände minst lika mycket sorg innebär förlusten. Kan inte tänka på nåt annat än barn & att bli med barn för tillfället.
Längtar så mycket tillbaka till när jag & älsklingen satt här i soffan med varsin hand på magen......när vi glada & stolta prata om barn & graviditeter och om hur underbart det skulle bli.........*poff* så är allt omskakat.
Jaja, finns ingenting att göra åt det bara att fortsätta leva sunt & hoppas på att det snart är dags för att må illa igen!

Puss & Kram
//Otröstlig......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Beklagar sorgen

2008-04-07 @ 05:49:51
Postat av: John

Hej.

Beklagar det som hänt o lägge en hand på era axlar, var starka.
Ta hand om varandra

//J

2008-04-07 @ 07:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback