Sthlm i mitt hjärta.....

jajamensan......jag har fortfarande inte blivit van vid tanken att jag nu bor i Sthlm men jag trivs, annat kan jag inte säga. Igår var jag och mannen ute och vandra på djurgården, väldigt fint & mysigt. Vädret var ju helt oslagbart, helt felfritt om man säger på de viset! Och vi passade på att även fota våran två timmars tur. Enjoy! ;)

image956
Hehe.....ja källsortering = måsens skafferi.....mums.....eller inte.....
image957
Så söt......och en mycket nice bild tagen av min baby :)
image958
Å en trevlig bild klickad av mej :D Väldigt lik min storebrorsa....hehe...kvack!
image959
Vackra Sthlm......i solskenet.....snice :)
image960
Värsta sommarvärmen! Nån som har lust att bada?
image961
Myspysigt...
image962
Min baby...... :)
image963
Schysst bild på min somriga man :)
image964
Mys........ :)
image965
Männen umgås.......kvalitetstid......
image966
Haha....detta är de som vi roar oss mest med för tillfället " Ally McBeal " hehe....
image967
Vi tog en promenad natten som var och passade på att ta lite kort då också :)
Jag tränade också lille Chess å han var riktigt duktig.
image968
En trött Malin & en mycket koncentrerad Chess......

Puss & Kram
//Gökboet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback