Vad min mans familj tycker.....

OM att vi nu väntar barn. Jodå dom är alla jätteglada väldigt mycket hipp hipp hurra över det hela! :D
Anledningen till varför jag skriver detta som första grej i detta inlägget är för att jag fått den frågan över bloggen.
Nu över till nåt annat:

Minisemestern i Borås som vi nu kommit hem ifrån tidigare än beräknat p.g.a. graviditeten.
Jag reste nyss röven från bilsätet och därför är jag helt slut.....haha de kanske låter konstigt men de är sant.
Känns som vi rest jorden runt på 3dgr! Så istället för att skriva massa om det hela så kommer här lite bilder och det får räcka för inatt. ENJOY! :)

image881
Mormor fick detta fina blomsterarrangemang, morsan fick ett likadant fast "eldorange" istället.
image882
Kortet.....passar väl utmärkt?! :) Om det är några som lever i nuet så e de jag och mannen!
image883
Ja än är magen inte stor men titta noga så ser du.....så brukar JAG inte se ut! På denna bilden visar jag också chockat HUR stor jag TROR jag kommer bli! HAHAHA....snälla säg att jag har RÄTT hehe :)
image884
Foträtta dojjorna är på & vi blöjer Lager 157 rejält! Lager 157 är som en stor butik med MASSSA märkeskläder som t.ex. Filippa K, Lee, Levis m.fl. Det är extremt bra priser & SUPERKUL utbud :)
Vi köpte MYCKET......både till oss & bebisen/bebisarna i magen :D
image885
Jag fular mej & och undersöker om den är tillräckligt mjuk för min växande mage :)
SVAR: JAAAAAAAAAAA....................... :) SOLD!
image886
Ja, alla märkeskläder ÄR INTE SNYGGA! haha.....sååå fula! :)
image887
Jag är fullt koncentrerad......men har SÅÅÅ kul & älsklingen med :)
image888
Hjärtat spanar..... ;) kyss på dig älskling........... :D
image889
Ja även ovanifrån börjar de nu synas litegrann ;D Innan var jag HELT platt + 8-pack!
Och vi har redan börjat ta bilder på den lilla putmagen........som ni ser! :) hihi.....
image890
Far & son.........i mormors lägenhet som vi lånade, tack mormor! :D
image891
Mmm....jag ser SÅÅÅ oskyldig ut.....tänk så skenet kan bedra! hahaha......

Min man tog detta kortet innan vi skulle lägga oss vi var helt slut efter vår dagstripp! :)


Sen plåtade jag min snygga karl en stund och här kommer lite schyssta pics:


image892
Snygging.....*blink blink*
image893
I nya Levis jeans, Filippa K Skjorta och stockholms t-shirt :D Förlovningsringen me såklart fast den e ju inte så ny :) hihihihi.......puss på dej baby!
image895
2 symboler som symboliserar kärleken till två nära & viktiga....
Tatueringen: Malin (mmm.... JAG)
Halsbandet: Kära pappa.....
image896
Skenet kan bedra å då menar jag inte på denna bilden hahhaa...... :D  **SEXY**
image897
Nya snygga linnet passar utmärkt & blir 100ggr snyggare om ens de räcker när de åker på hans överkropp som är....*dreglar*.....sååå PERFECCCCT! :D  <3 <3 <3 <3 <3 <3

Detta får ni nöja er med så länge!
Puss & Kram
//Familjen på henkan.........


Kommentarer
Postat av: Stina

Hur långt har du gått? När är det beräknat att du ska föda?

2008-04-02 @ 11:44:52
Postat av: emelie

halloj vilken Vecka är du i ? när ska ni få kids ? *NYFIKEN* som fan...

2008-04-02 @ 13:53:18
Postat av: Anonym

Stackars bebis säger jag bara.
Ett omoget barn som ska ta hand om ett barn.
Konstigt att man inte vill leva livet lite först som ung istället för o ta sig ett stort ansvar...men hey lycka till, det kan du behöva!

2008-04-02 @ 23:24:44
Postat av: Anonym

Håller med föregående talare. Att flytta ihop,gifta och skaffa barn på 4 mån är att gå alldelles för snabbt fram, det kommer aldrig att hålla. Din snubbe kunde vara din pappa. Du är av bilderna att döma jämngammal med hans äldsta dotter.
Mellan 20-30 år är den tiden i livet då man förändras mest som människa.
SOm sagt lycka till det lär du verkligen behöva.

2008-04-03 @ 08:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback