" Att förstå vitsen "

Hej Emma som skrivit en liten kommentar i min kära lilla blogg. Vitsen med att byta brudklänning när den också är lång skriver du att du inte förstår vitsen med däremot att du skulle förstått de om jag hade bytt till en kort klänning. Märkligt tycker jag. Bröllop är i regel långa, vackra klänningar å jag älskar bröllopsklänningar å allt som har med bröllop att göra.
Vitsen för min del med att sen byta klänning var delvis för att vi hade vår första dans till " Lady in red " hade inte passat så bra med min helvita klänning då. Sen blev de två klänningar också för att min kropp verkar vara lite svarvad efter just brudklänningar, haha....sjukt nog! Å självklart ville jag ha två vackra, långa brudklänningar som båda gav WOW effekt!
Så det är mitt svar till dej.

Idag har jag städat några timmar, varit ute med hunden, lagat käk ihop med min man & sett på film.
Ne, nu ska jag greja med annat.
Puss & Kram
//Hustrun Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback