Dagens plåtning....

ja de vill säga plåtningen jag å mannen var iväg på idag i Uppsala. Först sminkades och fixades mitt hår för att se lite hur jag vill ha de på bröllopet sen pudrades min man :D Sen klickades det lite kort........har inte fått alla än men kan ju flasha några för er nyfikna :)
Puss & Kram
//Galen brutta...........



 











Ja, de va lite pics från gårdagen, dax för mej att försöka SOVA........!!!! Imorgon väntar spadag med Therese ska bli så jäkla skönt! Puss & Kram igen ;)









Kommentarer
Postat av: A

Varför tar ni så "riviga" (s/M?) bilder? Är det för att ni vill ha dom själva eller publiceras dom någonstans?

2008-08-01 @ 07:51:35
Postat av: Mia

Jättefina bilder, hoppas det går bra med era bröllopsbestyr :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback