Ja, nu e de snart gryning......

och inte tycker jag om Gynning, får börja detta lilla inlägg på ett annorlunda sätt, för att min förklaring av de senaste dagarna ska bli mer rätt. Maken & jag kom nyss in med vår lille fjärt, så nu har han klämt ur sej och väger lätt.
Vi brottats i hastlig takt, att strypa ut nån ja de e makt.....ne nu slut på denna lilla ordlek för såhär har vi nu hållt på i en evighet. Ja, så har jag å min make pratat med varann med ordrim till å från i två dagar, haha.......
Nu ligger jag här i sängen som är nybäddad med bäddset vi fick i bröllopsgåva jättemysigt med satin.
På kvällen/natten har jag varit ute med Chess några gånger, städat en del, plockat ur å in disk, vickt kläder m.m.
Mån,tis & onsdag träna vi som dårar, när jag såg bilderna mannen tagit för en stund sen ja då fick jag kalla kårar, hahaha nu börjar de igen min älskade vän hihi........Ne men sanningen är den att jag mycket muskler fått, så inte har min man dragit någon nitlott...........I torsdags köpte vi en ny kamera så vänta ni bara!


Mina bröllopsdojjor.....mm....så fina å bara mina........ :)

En hel del minnessaker från den stora dagen men oxå gåvor......

Chesse trötter å även............

snarrrrrk........
Natten till fredag var vi ute och plåta......va inte i säng förräns runt åtta!










Nu ska jag försöka sova, hoppas verkligen jag lyckas annars blir jag GALEN!
Puss & Gonatt kram
//Sengångaren

Kommentarer
Postat av: Fiasson

Men är du nakenfis vid guds hus!

Skäms lilla barn!

;-)

Kramiz

2008-08-23 @ 10:29:51
Postat av: Jenny

Faan va snygga skor du köpt..



vart köpte du dom?nyfiken



kram jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback