Kost & träning......

Ja, nu har de rullat in en fråga från en läsare nämligen den om jag äter nåt speciellt, typ kosttillskott.
Det är ju väldigt inviduellt hur ens kropp svarar på träning, både jag & min make har ju väldigt bra gensvar sen tränar vi dessutom väldigt strickt & långa, tunga pass.....svettigt när vi är klara kan jag lova. Så resultatet som vi får har vi ju verkligen jobbat för & inget man får av ett bra kosttillskott. Dock nu svar på frågan:
Ja, jag käkar superbra vitamin & mineraltabletter och vissa fria aminosyror. Framförallt äter jag rätt & mångsidigt, vilar verkligen när de är vilodagar, har varje träningspass full fokus & gör de där tre extra övningarna som de flestar hoppar över men med allt annat så finns de lika många filosofier som utövare.
Mannen min har nu också fått ett superbra resultat, å mitt mål är att inte se ut som en mygga jämter hans biceps.
Ja, om en liten stund ska vi ner & träna bröst å triceps sen fightas såklart de hör till varje pass!
Så 2-3timmars träning sen är vi möra, en viktig sak är dock att lyssna till sin kropp de passar INTE alla att träna så långa pass som vi gör. Så va uppmärksam & ha koll sen glöm inte att de ska vara jäkligt skoj, ne måste sluta med mina dåliga/värdelösa rim, man kan tro att jag sniffar lim......hahaha :)

Idag följer förresten kameran med till gymet, vi har skaffat en ny sådan nämligen en mycket trevlig sådan den bästa av de bästa....... Så räkna med en hel del kul träningsbilder när natten smyger sig på........
Puss & Kram
//Träningsfreak


Lägg märke till den målmedvetna blicken, ja de börjar i tidiga år.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback