Muskler.....jajamensan....

Dom kommer å säga sakta men säkert, känns lite löjligt för de går undan! :D
Här kommer två bilder som togs för ganska exakt ett dygn sedan när mannen ville visa mej vad som "hänt" de sista veckorna, de vill säga hur mycket mer muskler mina armar/rygg m.m. fått.
Jag fick faktiskt en smärre chock, de skriver jag inte för att skryta utan som vanligt är bara ärlig!
Se & bedöm själv......å ha i tanke att jag endast tränat ordentligt i knappt fyra månader........


Hehe.....ser inte så feminint ut men tacka gud för att de gör jag när jag inte spänner mina muskler........ :D
Plus att jag blivit såååå mycket starkare än innan, de är skitgött! Älskar verkligen att träna de är underbart och som ni vet "utbildar"/tränar min man nu mej i brottning å MMA...Så passa er!!!

Mmm....lite resultat.......  :D

Sen ska jag svara på en fråga jag fått i bloggen bland de nyss inkomna kommentarerna, frågan är angående mina bröllopsdojjor :) La upp bild på dem här i bloggen ganska nyss. Personen som heter Jenny, eller kallar sej det i varje fall tycker dojjorna är supersnygga så Jenny: Jag köpte dem på Shoe här i sthlm, now you know :)
Puss & Kram
//Muskelknutten........

Kommentarer
Postat av: Träningsfreaket

Tar du något kost-tillskott eller annat i samband med träningen?

Looking good.

2008-08-24 @ 12:35:18
Postat av: Therese

Jävlar vilka muskler du har fått =)

2008-08-25 @ 09:00:07
Postat av: Anonym

Seriöst! VIDRIGT!!!

2008-09-05 @ 21:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback