Vårt drömbröllop......

Har nu gått av stapeln & allt gick sååå bra :) Dagarna innan var extremt stressiga & vi var sååå trötta men med målsättningen att bestiga globens tak så kvicknade vi båda till rejält när säkerhetsutrustningen åkte på, hjärtklappning mina vänner de kan jag lova. Men vi är envetna & galna så självklart stod vi tillslut däruppe & skratta högt åt den mycket bisarra situationen......utsikten var EXTREMT vacker! Här några bilder från Stockholm City tidningens hemsida från innan vi börjat klättra.....Kolla tidningarna vi är med lite överallt!


Vi e NERVÖSA.........

Jag, vår coola präst & min blivande man.....(ja de var de då!)
Utrustningen var inte för veklingar den var tung! Bra styrketräning.....

Min man har precis börjat den tunga klättringen........
Vi var sååå svettiga när vi väl nådde toppen efter ca 20min. snabb klättring, vi var såå tunga i kroppen men vi fixa de bra inte minst vår " Simply the best, bestman " Han var en riktig gentleman mot mig min kära svåger!
När vi väl kommit upp & sett utsikten var vi helt överväldigade å de var dax att byta om till bröllopsoutfit, vi fick alla hjälpas åt för den lilla ytan vi hade att byta om på var sååå liten & de blåste storm! Så vi som var uppe kan ärligt säga att vi strippat på globens tak, med vackra stockholm som utsikt! :D

Här kommer en egen bild från när vi precis bestigit Globens tak & jag känner mej sååååå nöjd så jag helt enkelt var tvungen att springa ut på taket med träningskläderna på & flasha mej för alla våra gäster på terrasen, på mitt sätt! :)

Yeeeeesssss......trots att nerverna låg tre meter utanför kroppen så gjorde vi de vi är som vi brukar säga med ett enkelt simpelt ord : OSLAGBARA!

Jag får hjälp av mina två skyddsänglar i livet min man & min kära svåger.
Å visst börjar jag likna en brud?!.........yes rockn roll! När vi fått på oss alla kläderna, pudrat pannan & pussat på varann en liten stund så var de dax att ta kliven ut på taket för att viga samman våra hjärtan föralltid! :)
Här kommer en bild på terrasen & folket vi såg från taket.........

Japp där står dom, våra gäster på artonde våningen! Då kanske du/ni får en lite bättre uppfattning om HUR högt upp vi var! Så nervösa men nu va de dax att kliva ut på taket.......först plåtade Stockholm City litegrann.

Klick klick.....de plåtades mycket av tidningen kan jag lova missa den inte imorgon! Då är vi med........

Ja, här kommer vi! Känslorna bubblade i kroppen jesus va de pirra! :D

Vigseln har börjat & allt känns otroligt, underbart & overkligt!

Jag lutar mej mot min älskling & ringarna har precis åkt på vårt gemensamma svar : JAAA!
Här kommer en bild på kidsen utanför hotellentrén när de väntar på att vi ska anlända...

I mitten stora tösens kompis Malin alias Mallan.......

Vi anländer med stil!

Precis klivit ur & våra gäster juuublar!...några bilder till från taket:

Första kyssen som man & hustru....... :D

WE DID IT! ON TOP OF THE WORLD.........

Pussssss.......prästen sjunger "Climb every mountain" passssande! ;)

Vi hjälps åt för att så snabbt som möjligt komma ner.......


Låt mej presentera: Herr & Fru L*******

SKÅL!

Så var man någons fru.....herrejesus! :)

Jag & mina två bröder....... :)

Maten har nu rullat in & de är strax dax för att äta.....smaskens!

Vår bröllopstårta.........

Vi skär första biten........fast vi skar de två första bitarna till oss! :)

Puss....puss.....å puss vi är pusssssiga :)

Klockan är ungefär halv elva på kvällen å jag har bytt klänning & smycken :)

Jajamensan visst är jag en brud.....en hustru men inte mindre kaxig för de! ;)

Vi är helt saliga å alldeles strax är de dax för första dansen.......

Vi är på väg upp på vårt lilla dansgolv :) Så nerviga....så synkade! :D

" Lady in red " spelas.......å jag är en riktig lady plötsligt :D

Puss IGEN....... :) Sicket par......

Ja, vackert......sen jävlar fick vi en bra ide!

Ja, de va ingen som räkna med men vi gjorde en fuling på slutet!

Yeah bruden e rockn roll ;)

Yessss.......så var de med de vi lyckades......allt blev såååå bra!

Puss & Kram
//Bruden

Kommentarer
Postat av: Fialotta

WOW inte ett öga var väl torrt!

Grattis och lycka till.

Kramiz

2008-08-10 @ 18:00:59
Postat av: Martin Jensen

Grattis till er båda!

Häftigt vackert!

Lycka till!

Postat av: Mamma

Det var ett helt underbart bröllop. Festen var det roligaste jag nånsin varit på. Önskar verkligen lycka till er båda. Var rädda om varandra. Ni ska gå hand i hand genom livet du o leif..... lalala det är en låt som säger en hel del.

Tack för allt.

Kram mamma mu :)

2008-08-11 @ 00:14:35
Postat av: joppan

Grattis till brudparet..

Vilka vackra bilder på er...önskar er all lycka som finns på denna jord...

Har följt din blogg sedan i mars ungefär,kom in här av en slump och har hälsat på här inne lite tipp som tätt..Tycker du verkar vara en hel frän brutta,får jag kalla dig så?ler.

Grattis igen..

Massa kramar från lilla mig joppan

2008-08-11 @ 10:48:39
URL: http://jagsaknardig.nu
Postat av: Anti

För det första vill jag tacka för en fantastisk bröllopsfest och tack för att vi fick låna er lägenhet och snylta på er sprit. ;)



Bröllopet var magnifikt och jag önskar er all lycka! Ha det suveränt så hörs och syns vi!



Kram

2008-08-11 @ 16:32:22
URL: http://fluffputtefnask.blogg.se/
Postat av: Emma

Förstår inte vitsen med att byta klänning?!? Om den du bytte till varit kort hade jag fattat men inte att byta till en annan lång brudklänning.

2008-08-12 @ 18:23:40
Postat av: johanna

skit fin klänning!!!! vart har du köpt den?? går också i giftas tankar o bara älskade klännigen!!!!

2008-09-11 @ 12:36:01
Postat av: jenny

Grattis. lyckönskningar till er.



MVH jenny T från dsf

2008-09-26 @ 14:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback