Å vi går in i vecka 11......

Jajamensan idag är första dagen på vecka elva......tiden går ruskigt fort ändå.....
Snart är de mat, mums.....att äta har blivit en underbar hobby haha.....gärna ofta, mycket & ne, hela tiden snarare hehe....
Här kommer lite bilder från henkans lussefirande som var igår....vi hade världens snyggaste lucia haha....om än lite manlig sådan....hehe....


Är de inte stiligt med en manlig Lucia som ser ut som jesus själv!!! :D
Danne bär upp kronan på ett hederligt & smakfullt sätt! U make henkan still rock!

Jag & Emma som drar på barnvagnen där Lucas sitter utklädd till pepparkaksgubbe, supersöt åså lilla Wilda såklart! :)

Efter den lilla rundan så hjälpte jag & mannen till med att grilla korv, hälla upp varm choklad till dom kalla små barnen m.m. vi hade jättetrevligt iaf & va superkul att träffa Therese,Carina m.fl. igen de är alltid trevligt!

Idag har jag varit iväg på Kista köpcentrum & köpt lite julklappar, mådde riktigt illa när vi passerade alla matställena som finns samlade i samma hörn, bläää......men en stund senare så köpte jag en liten vanlig "tråkig" miniburgare på mcdonalds kunde inte motstå.....varför ska jag just känna sug efter dessa små tråkiga burgarna de brukar jag aldrig gilla annars haha.....konstigt de där! Å innan kunde jag däremot tänka mej en liten vanlig cheeseburgare men nu kräks jag nästan av bara tanken! :S Ja, kroppen är finurlig helt klart. Fick den första riktigt outhärdliga graviditets "biverkan" igår för första gången & förhoppningsvis var det den sista haha....ja man kan väl få drömma iaf?!
Denna jobbiga sak kan också bero på att jag kanske lider av B12 brist vi har nämligen de genetiskt i släkten min mamma käkar en tablett varje dag likaså min mormor så jag borde gå & kolla upp de. För symtomen man har då stämmer in med den hemska "biverkan" jag fick igår nämligen extrema myrkrypningar i hela benen, hårda & kalla stötar från korsryggen ner i benen enda ner till tårarna. Låg & sparka i soffan som en galning men nu idag har jag inte känt av de, jävla tur!!!

Köpte en jättesöt bok oxå idag " Beatrix Potters Pelle kanins babybok - Mitt första år " Den kommer jag skriva,klistra in grejer i m.m. ska bli såååå kul :D Synd att alla "bebis/barn" saker är så väldigt dyra eller kanske tur för hade de inte varit så dyra hade hela lgh just nu varit som ett bollhav av bebissaker! :D
 
Julstämning gillar Nella :D

Nella myser & har självklart snott min favvoplats för tillfället hihi :D

Puss & kram på er alla!
//Rockbruden med knodd i magen ;)
P.s: WHITESNAKE på TISDAG LÄNGTARRRRR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback