God kvällsmat & ett härligt,långt bad.....

Mmmm.....käkade räkor,körsbärstomater,gurka & mango till kvällsmat sååå gott! :D
Å de bästa är att jag har räkor kvar tills imorgon också! Tjooho.....nyttigt & syndigt gott!
Efter de tog jag ett långt bad......peela mej & stirra mej nästan blind på min mage som faktiskt syns bra nu när jag e näck, haha.....den ser utomjordisk ut! En liten mage plötsligt hihi...... skickade en bild på magen till min make innan jag hoppade i badet å jag fick ett så härligt sms tillbaka haha.....skratta som en tok " Kommer flyta som en boj! "
Flyter inte riktigt än men snart haha......ja, en brottare är på tillväxt & jag hoppas snart kunna börja träna igen....går inte just nu när jag bara mår illa, kräks & är trött...... Men på måndag ska jag göra ett nytt försök (om jag inte mår pytonorm)

Dagens djur: Räka
Dagens sug: Gott & blandat SALT & McDonalds
Dagens låt: Välkommen hem - Sonja Aldén
Dagens skönaste: De långa badet.....
Dagens pest: Sjukligt illamående
Dagens ord: Knodden
Dagens roligaste: " Mamma,pappa kursen "på 1½timma i morse :)
Dagens önskan: SÖMN, som e värd namnet!

Ne nu får de vara nog!
Puss & Kram
//Malin & knodden ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article3913042.ab

2008-12-07 @ 16:17:15
URL: http://pinkydeluxe.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej, GRATTIS:D till bebben.



skaldjur ska man väl inte äta när man har bebbe i magen?? har hört de iallafall.. lycka till:)

2008-12-09 @ 20:02:13
Postat av: joppan

jooo man får visst äta skaldjur när man är gravid..men inte rå tonfisk man kan få till sushi...såå ät och njut av räkor och kräftor,ät lite för mig oxå=)



kram jenny

2008-12-12 @ 12:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback