Halloj!

God jul till alla förresten, idag är en seg dag! Känner mej som en påse potatis & jäser som en bulldeg..... :)
Imorgon går vi in i vecka 12......spännande är det helt klart. Var iväg igår & köpte en klänning att ha på mej på julafton & juldagen den är superfin dock får jag nu börja vänja mej vid att magen INTE går att "maskera" undan vilket blev en liten chock ändå......men de känns bra men självklart ovant. En sak är säker iaf får inte växa en halv cm till tills julafton isf kommer klänningen säga " skrattchhhh " hehe....men jag tar den risken! Julafton firar jag här i Sthlm för att sedan på juldagen bege mej neråt i landet till nissarna ja mina två bröder, mamma & hennes kille. Ska bli trevligt.....

Ja, jag har fått frågan vad jag jobbar med här över bloggen just nu är jag arbetssökande & ska börja studera till våren.
Så höggravid kommer jag sitta som en plugghäst! Jag jobbade som modell & värdinna när jag bodde i Borås men tyvärr fick jag avsluta allt detta när jag valde att flytta upp hit till sthlm. Dock har jag fått lite förfrågningar om intressanta fotningar här uppe nu så vi får se men de kan mycket väl bli en plåtning framöver igen :) Vilket helt klart vore skoj.
Skriver även på en bok, dock har de sista tiden blivit lite till & från med skrivandet tyvärr. Inte känt så mycket inspiration & ork sista tiden & då är det bättre att ta en paus för att sedan köra igång igen. Hoppas att denna boken kommer vara färdig & klar åtminstone till min 25-årsdag & då ges ut, vad boken handlar om tar jag dock inte upp på denna bloggen.
Jag har förhoppningar om att även kunna ta upp min musik igen, har tidigare skrivit en del & sjungt mycket dock är de fortfarande i "bebisstadiet" då jag inte riktigt kan bestämma mej för vad för typ av musik jag vill syssla med men tankarna springer fritt & förhoppningarna finns där om att iaf komma igång igen :)

Puss & Kram
//Mamma Malin & knodden.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback