Julen....

jja, julen är förbi & det må vara en sak....den blev inte så lyckad detta året faktiskt utan de känns mest väldigt skönt att den är över! Sen nu kommer kära nyår, bläää..... ne känner mej allmänt omotiverad & tråkig, nyår är ju fest för typ alla utan för dem som jobbar men då innebär de rejält med extra kosing vilket skulle sitta väldigt fint just nu. För min del blir de nog väldigt ensamt, eller nja....ensamt blir de nog inte knodden ligger ju i magen vecka 13 nu, och det känns bra men med allt annat är de faktiskt mer eller mindre blaha snarare än bra. Är så trött på människor så jag skulle kunna spy av bara den anledningen. Ja, som sagt blää för julen.....ännu mer blääää för nyår utan skumpa, snygg klänning & fest :(
Men ska iaf vara så trevlig eller otrevlig att jag bjussar på lite bilder varav bara en är från julafton och de andra från min visit hos min kära moder.




Söta Maja maräng......Ja....mammas lilla kissekatt får förgylla denna blogg.

Söt som attan....julstämning som en liten flinga.....



Juldagens kväll gick i lugnets tecken.....

Lekfull som attan :)

På sena kvällen rockade lillebrorsan loss totalt!

På annandag jul lagade jag lite mat till mina bröder :)

Sen klädde min kära familj på mej mängder av morsans kläder för att ta en promenad i snön, jäklar va snygg jag blev ;)

Sen kriga mina bröder litegrann som vanligt :)

Ja, de va allt för mej för tillfället nu ska jag åka iväg å köpa lite käk, kan tänka mej de mesta är hungrig som en gris! Grekiskt,thai,kina,give it to me!
Puss & Kram
//Lilla matvraket :)






 

Kommentarer
Postat av: Helena

Mera magbilder! :)

Antar att det växer så det knakar.

2008-12-29 @ 21:03:53
Postat av: Simone

Och inget tajt fodral blir det heller till nyår ;)

Stackars lilla gravida flicka :)

Kram

2008-12-30 @ 18:54:05
Postat av: Anonym

så jäkla fina kort :)

2009-01-03 @ 15:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback