Knockad & Chockad.....

Ja, jäklar vet inte vart jag ska börja men vi har alltså nu kommit hem från en HELT SANSLÖST BRA konsert med whitesnake. Var helt otroligt, makalöst superbra. Jag trodde aldrig att Iron Maiden (mina gudar) skulle bli knockade av nåt band men sorry älskade Bruce du är knockad av David Coverdale, Bruce kommer alltid vara gud för mej men han är inte längre den enda, älskade David står numera som gud! Playlisten var helt brutal, helt oslagbar & inte blev de sämre av " Soldier of fortune " som var en av de underbara extralåtarna. Ne, jag är helt såld jag tyckte extremt bra om whitesnake redan innan konserten men efter detta kan jag bara säga en enda sak : GENIALISKT!!!
Tusen tack älskade Therese för biljetterna jag & mannen är dej evigt tacksamma. Du har gjort våran jul till den bästa!
Å knodden fick en bra start i magen, en hårdrocksunge underbart!
Å jag är inte sämre än att dela med mej av foton från denna oförglömliga & underbara kväll så mina kära läsare en julklapp till er :











 



Tusen tack Therese å ni som inte gick missade verkligen julens höjdpunkt!
Puss & Kram
//Tjejen som ska äta pannkakor för två :D




Kommentarer
Postat av: Therese

Vad kul att ni hade roligt vännen! Om en vecka är det julafton, och jag lääängtar! Puss

2008-12-17 @ 14:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback