Spyflugan....

Ja, de är jag idag! I övrigt är de ganska bra trött som attan dock & känns som de spänner i magen.
Ska försöka äta lite om en stund igen, hoppas jag kan behålla de bara jag behöver kunna behålla allt jag får i mej.
På torsdag blir de extremt spännande då ska vi nämligen på första ultraljudet! Ja, jag prata med barnmorskan tidigare idag, gud va spännande de ska bli....kan knappt vänta! Läkarn som ska göra ultraljudet är tydligen väldigt bra också enligt väninnan Emma som jag har fullt förtroende för & de är inte omöjligt att de är Emma jag ringer å tjuter på när de är dax innan sommaren att få fram denna lilla varelsen eller dessa, ja herrejesus tänk om jag får höra på torsdag att de är tvillingar då svimmar jag nog om nånsin! Ja, detta är helt klart spännande iaf......Men nu dax för mej att äta som en häst!

Puss & Kram
//Malin å Knodden

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad mysigt gumman...

2008-12-01 @ 19:12:57
Postat av: Jenny

Mariekex är bra att ha vid sängkanten,ta ett innan du slår upp ögonen,det brukar hjälpa mot illamåendet man känner på morgonen...jag gjorde det med alla mina tre vildingar...Man kan ju alltid prova:)Jag hade ett paket med mig i väskan vart jag än skulle=)

Ha det så bra på torsdag på första ultraljudet,det kommer gå skitbra!!!

/jenny

2008-12-02 @ 08:17:35
Postat av: emelie

man får la ta å gtatta då bruden. Nu får du ta å skriva i dn blogg varje dag å självklart ta bilder så man får se sin lilla kusin växa vecka för vecka. Om du har lust så kan du höra av dej nån gång. Ha de kanon å lycka till. kramar kusinen emelie...

Postat av: Mamma Annelie

Lilla gumman du har ärvt det efter mig. Jag spydde i ca 4 mån alla tre ggr jag var gravid. Sakta men säkert så kommer de att bli bättre.

Kram mor

2008-12-03 @ 17:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback