WHITESNAKE.....

Jajamensan, idag är de whitesnake som gäller för hela slanten! När klockan tickar över 18.00 är de dax att bege sej till Hovet.....har aldrig sett whitesnake live innan så de kommer nog bli grymt! Så första konserten för knodden blir whitesnake, lustigt nog var de mannens äldsta dotters första band att höra live i magen också :)
Så de blir en riktig hårdrockare av detta också, såklart.
Känner mej lite som en korv idag, ne jag är knappast stor å tjock men känns konstigt att huden känns för liten hehe.....
Flera av mina trosor har dessutom spruckit i resåren, så nåt säger mej att magen växer hehe.....Ja, spännande & se hur "stor" jag kommer bli.....tror knodden kommer göra att jag ser ut som en streckgubbe med ölmage! ;) *sexy*

Ja, nu är de dax att kleta ner ögonen litegrann & sen WHITESNAKE.....tjooho!
Tack kära älskade Therese för biljetterna, de är mer än guld värda!

Puss & Kram
// Svullna gäddan.......

Kommentarer
Postat av: Therese

Varsego´gumman... Hoppas det är bra! Rocka loss nu... Puss och kram

2008-12-16 @ 21:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback