Alla hjärtans dag.....

Ja igår var det alla hjärtans dag och jag & min älskling hade en mycket mysig sådan.
Väckte honom med en kartong hallonhjärtan å ett kort med en liten kärlekshälsning & en resa till Gran Canaria som jag ändå tänkt att ta med honom på så de blev en alla hjärtans dag present :)
Efter en stunds kärleksmusik & pussandes så begav vi oss mot Globen för att heja på hans systerson som jobbar där & även med honom kolla avresor till Gran Canaria :) De lutar åt att vi åker den 28dec. istället & att de istället för 7dgr blir 14dgr :D Så nu jävlar blir de party! Dock har vi inte fått tag i personen vi ska bo hos än vilket är lite oroande men han brukar tydligen vara lite svår att få tag i så de löser sej nog bra ska ni se. Så räkna med MÄNGDER av kort från Gran Canaria sen när de nalkas!

Väl framme vid Globen så hejade min karl på en annan "ordningsvakt" och där han stod hade man chans att vinna en vigsel på Globens tak & en natt i en nybyggd lyxsvit om man friade just där och då + skrev en lite fyndig anledning till varför man som par just förtjänade att vara de vinnande paret. Så min blivande man gick ner på knä & friade haha.....supergulligt. Ja jag vet vi är redan förlovade men de var supersött & självklart var mitt svar JAAA! :)

image688
Bildbevis :D Kan de bli mer romantiskt?!?!
image689
Så kära....så lyckliga....så synkade...så eniga....å föralltid :D
image690
Älskar dej så mitt hjärta ingen gör mej så lycklig som du....du e fulländad...du e perfekt :)

Efter detta romantiska frieriet och hejandes på systersonen så begav vi oss till en restaurang för att käka lite och de gjorde vi också :) Gott var de & mysigt hade vi när vi satt där och gjorde vår nostalgitripp tillbaka till första gången vi krama om varann m.m. Så myspysigt så :) Se själv....

image691
Puss puss Puzzler :D
image692
Delade självklart på en kärleksefterrätt......
image693
Amore.....

Även Strumpan & Chester hade en mysig alla hjärtans dag såklart.... :)

image694
Puss på lilla Storasyster som solar sej i morgonsolen på den inglasade balkongen :)
image695
Även på alla hjärtans dag kan man vara väldigt trött.....gäsp :D
image696
Glad & LYCKLIG efter att ha fått massa godis på kärlekens dag :)
image697
Snöade mycket på kvällen.....

Ja sen vet jag inte vad jag mer ska skriva eller JO DE vet jag verkligen! Om en timma åker jag & älsklingen till en tatueringstudio för min älskling ska tatuera sej! Han ska över vänstra bröstet tatuera in "Belongs Eternely To Malin"
De kallar jag romantiskt! :) Skickar me en bild på ungefär hur han tänkt sej: :)

image698
Aå vackert de kommer bli! Vi är föralltid....förevigt....totalt synkade med varandras väsen....

Puss & Kram
//Bruden som sitter jämter sin snygga karl som snarkar högt! :)

Kommentarer
Postat av: Ajajaj...

...ajdå.
Tänkte ni inte på att öppna ett svensk-engelskt innan gaddningen??

2008-02-16 @ 01:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback