Andra bröllops....

klänningen är nu beställd å handpenningen lagd. Mannen min kommer få öka sina timmar på jobbet å jag ska försöka komma igång i April med arbete. Ska söka jobb här på närbutiken tänkte jag :)
Jobba där några efm/kvällar ibland å dra in lite stålar till bröllopen...ja bara att skriva bröllopen känns ju helt otroligt. Både att det är två men också just de faktum att JAG faktiskt ska GIFTA MIG..... :S
Ja åren går skrönar jag på och låter som en gammal kärring :) Men det är ju fakta vare sej man är gammal eller ung tiden går och oftast känns det som allt går väldigt fort. Här på henkan är läget för tillfället lugnt...mannen har nyss borstat av Chess han älskar att bli borstad "lilla" Chester kan jag lova. Står å njuter å sjunger så vackert :)
Köpte även ett par örhängen till min röd/vita bröllopsklänning. De är MYCKET vackra kan jag lova eller se själv!

image745
Ojoj....så fina så de får bli en bild till :D
image746
Ojojoj sååå fint :D Jag ska alltså bära dessa dyrgriparna till den ena bröllopsklänningen.

Kan också berätta att jag & killen idag firar då det var exakt 3månader sedan idag som vi träffades för första gången och kärleken började slå rot här på henkan :)

image747
Levande ljus å god mat :)
image749
Många tror att jag äter lite NOOOT...........kan erkänna att jag tog ännu mer sen :D

Kan också berätta att jag idag slog på stort då vi kom till videomix för att lämna tillbaka en del filmer vi lånade igår men redan sett klart. Köpte boxarna: Homocide Uppdrag Mord säsong 1 + 2 + 3 :D Sen också: Stephen Kings serie i box som heter Kingdom Hospital....sen också en box med fyra skräckisar boxen heter 4 films to keep you awake...spanska rysare härligt :) Sen köpte jag några lösa dvd:er och de blev lite smått & gott nämligen: Erin Brockovich....London to Brighton.....När mörkret faller.......och Monster :) Sen fick min älskling två grattis på 3månaders dagen presenter nämligen Boxen: Tati & dvdn Falling Down :)
Ja nu är det dax för mej att pussa på min älskling å se på film fattar ni la!? :D
Puss & kram
//Vattenmelonsgam :)

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Varför 2 bröllopsklänningar? Och om du ska gifta dig så snart som du skriver så är det lite sent att tänka på jobb nu, dom pengarna borde ju redan finnas.

2008-02-27 @ 17:39:00
Postat av: anonym vän

mitt tips ang jobb är att jag tror du skulle försöka få tag i något i en klädbutik. Tror det skulle passa dig som hand i handske. Man kan söka eller helt enkelt kliva in i olika butiker och fråga om de behöver personal. mvh

2008-02-28 @ 09:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback