Chesters dag.....

Visar nu mest i bilder vad som hände i tisdags.....
Morgonen började med :

image680
härlig skogspromenad.....Jag & älsklingen och som ni ser Chess :)
image681
Så söt :D
image682
Härlig bild...ja frostigt var de när vi var ute..... :)
image683
Mina två män :D Så söta och stiliga båda två :)
image684
Min söta älskling.... :) Love U baby :D
image685
Jag & Chess :)

Strax efter att denna bilden togs så upptäckte jag att Chester blödde mycket från ena tassen!
Han hade skadat sej på nåt när han sprang så vi gick hem och åkte sen till veterinären där fick han stanna över dagen då de behövde söva honom då han behövde sys...stackarn! :(
Väl hemma igen:

image686
Trött som attan....men pigg & glad annars :) Blått bandage.....sötnosen då....

Efter att vi lämnat Chess på sjukan så åkte vi till en djuraffär där köpte vi lite allt möjligt t.ex. denna lilla brickan som ska sitta i hans halsband om han skulle komma bort så är den jättebra att ha där :) På ena sidan står det hans namn och på den andra mitt och älsklingens namn och olika nummer.

image687
Fin tycker vi :)

Puss & Kram
//Henkanbruden & Chesse Bjässe hälsar VOFF :)

Kommentarer
Postat av: Simone

Gullig vovve! Idag är det alla hjärtans dag, ser fram emot söta bilder
KÄRLEK till er

Simmen

2008-02-14 @ 15:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback