Gaddning & Globens tak! :D

Ja herrejävlar vilken dag de har varit! Man tror knappt att det är sant allt som hänt idag faktiskt men de bästa av allt är att det är just de sant alltså.... :D Känner mej supertrött just nu ska jag erkänna men vad gör de när man är superkär & lycklig tillsammans med sin älskling?! .......nada....precis ingenting alls.

När älsklingen kom hem förra natten efter jobbet så satt vi & snacka å hade trevligt bestämde oss också då för...eller rättare sagt han bestämde sej för att gadda sej idag på East Street! De har nämligen drop-in där på fredagar å vi hamna som nummer ett i kön! Så vi fick tid två timmar senare det vill säga kl.12.00
Under de två timmarna fikade vi på kafferepet ett jätteschysst ställe att fika på by the way :)

image699
Mumma.....
image700
Smaskens :) FRUUUUKOST................
Sen värmde jag en stackare som såg frusen ut :) haha....
image702
hehe..... :D
Sen gjorde vi lite annat men inget speciellt men nu till de speciella  nämligen gaddningen! Älsklingen klara av smärtan väldigt bra men så är han en tålig skit också :D Här följer en gaddnings födsel...från obefintlig till ståtlig å vacker :)

image703
Mallen klistras på :)
image704
Tuffingen har nu mallen klar på bröstet och nu börjar de riktiga jobbet.....
image705
Tatueraren har börjat gadda min stackars älskling.....pussar på han så mycket jag kan!
image706
alin e nu klart och en bit på m:et :) Börjar se riktigt bra ut! :D
image707
Älsklingen fortsätter att bita ihop ordagrant! :) Sicken tapper sötnos jag har.....*blink*
image708
5min. paus älsklingen passar på att kasta i sej lite socker :)
image709
Nu dax för tatueraren att lägga allt fokus på rosen :)
image710
Å nu börjar de se extremt bra ut å jag e förvånad över hur enormt snyggt de blir! :D
image711
Och nu är de inte alls mycket kvar....jippppiee.....så spännande! :)
image712
Satan gatan va supersnyggt! Å bättre blir de när den gröna färgen senare kommer framträda mer...
image713
Ja tänka sej jag är min mans blivande brud....eller ja han tycker väl alltid jag är en jäkel till brud!haha....

Ja tatueringen blev verkligen superbra och de otroliga är att mitt adrenalin rusade nåt extremt redan då men vad som skulle komma att ske fick mej nästintill att trilla av pinnen! haha....
När vi väl klev innanför dörren så ringde min älsklings mobil och ni som läst förra blogginlägget är ju medvetna om att vi igår var med i en tävling i Globens köpcentrum eller vad man nu ska kalla det. Personen som ringde var från City Stockholm och hon ringde för att berätta att VI vunnit! Ja vi har vunnit : Att gifta oss på globens tak! + en natt i en enormt lyxig svit på 130kvm å 40kvm uteterass med bubbelbad utomhus å pool å grejer! I vanliga fall kostar det 12.000kr att bo i den sviten i EN NATT! Men vi vann de! haha....vi bara asgarva & de ville träffa oss med en fotograf också å fota oss utanför globen + intervjua oss om vår relation...hur vi träffades m.m. vilket faktiskt är en otrolig historia bara de och sen vi träffades så har de hänt den ena fantastiska saken efter den andra känns overkligt!
Här är bilder på oss som min blivande mans systersons pojkvän tog medans vi blev intervjuade & fotade:

image714
Här blir vi intervjuade om vår kärlek.....myspysigt var de & jag rodna flera ggr...... :S
image715
Kan vi se lyckligare ut?! Fotografen fotar oss eller nja snarare fotograferna :D
image716
Modellerna :D
image717
Min älskling lyfter mej som om jag vore en fjäder :) Å jag flyger me såklart...på rosa moln...

Kära.....synkade.....eniga....föralltid....
Puss & Kram
//Globens brud :)

Kommentarer
Postat av: Mikael

Grattis till vinsten! :)

Skicka gärna några utvalda bilder i orinalstl till mig så får jag till mitt arkiv också! [email protected]

Återkommer ang ev fika i helgen.

Hoppas ni får det bra!

Kram

Micke & Daniel

Postat av: inke

Wow, en tatuering är nästan lika bindande som att skaffa barn tillsammans. Lovar gott att ge sig hän sådär. Låter toppen även med att vinna bröllopssvit och Globen och allt. Var rädda om varandra. Låt inte någonting komma in i era liv och förstöra. Önskar dig all lycka i framtiden.

2008-02-17 @ 14:17:23
Postat av: Cia

Märkt nästanmake. Ser ut som om det skulle vara han som går kopplad på spyan och inte du ;-)

Kul att ni vann globenbröllopet!

2008-03-09 @ 15:37:11
URL: http://www.mysecretwindow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback