Glöm inte att....

kika in tidningen stockholm city idag (måndag) jag och min älskade blivande man är med i denna med både bild och intervju :) Vi har ju som ni vet vunnit en större tävling! :) Vi är sååå glada & extremt kära kan jag lova.
Ni som inte bor i sthlms området kan kolla på
www.city.se där kommer de komma upp också.

Annars har tjejerna varit här i helgen å de har varit bra.

Puss & Kram
//Vilda bruden

Nedan lite kärleksbilder från fotningen som Stockholm City tidningen gjorde.....

image718
Vi kysser varann.....kärlek....sann kärlek å inget annat....
image719
Stiligt par :D Innan vi fotas av stockholm city tidningen :)
image720
Smiiiile......
image721
I feel it in my fingers...I feel it in my toes....your love is all around me and my feelings grows...
image722
Kyss på dig min älskling du e de bästa som finns! :)
image723
Du & jag föralltid......you´re my heart you´re my soul.....
image724
Å aldrig kommer jag svika dej mitt hjärta....finns ingen annan för mej än du! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback