Härlig granne & CASH :D

Brev från vår kära granne:

Hej!

Im sorry for this letter but its been harder and harder to sleep. This has happened several times and I genuinly want you guys to have a great time but I would appreciate if you could a bit more silent!!
Im sorry again and I hope you dont feel ofended with this.
Being a good neighbour I would like to give you a gift as proof of my apprecition!

Hej då!

Hahaha.....tror du att vi skratta halvt ihjäl oss när jag i morse fick detta uppläst av min käraste?!
Vi har hört vår granne banka på väggen när vi varit lite "busy" och asgarvat X antal ggr men sen struntat totalt i det! :D  Ja nu fick vi ett brev haha.....hans engelska suger men fan va lustigt! :)
Inte nog med brevet vi fick även med en kondom hahaa.....här kommer bild på vår gåva från vår "kära" granne:

image661
Detta kommer vi skratta åt i många år tro mig! :D *haha*

Ja iaf svårt att inte skriva å skratta åt detta men här är en kul bild till på vår söta Lillstrumpan :

image662
Haha supersöt! :)

Ska käka lite kyckling sen berätta om CASHEN :)

Så nu har vi käkat klart älsklingen var så söt och skar ner paprikaskivor å grejer till våran kyckling å baguett :)
Så sött av honom tycker jag :D Vi käka och hade de mysigt men nu ska jag berätta om vad som hände i torsdags ja asets dag helt enkelt! Då han har TOR i sitt förnamn. Ja de är ju nästan sjukt komiskt men också läskigt.
Iaf så satt jag uppe hela natten precis som vanligt hade de bra med min älskling som sovit flera timmar när jag hörde posten dimpa ner i brevinkastet rusa dit ja jag tycker nämligen de är SKITKUL att få post låter kanske konstigt i dina öron som får räkningar ständigt och jämt å har massa skulder men jag har inga skulder ALLS så de behöver jag knappast vånda inför när posten kommer! :) Skönt för mej men nu till saken :
Jo ett av breven var från folksam ja försäkringsbolaget ALLA känner till. Jag har ju haft extrem otur i mitt tidigare liv då jag nu ser det som en total nystart och ett nytt liv här uppe hos min älskling i sthlm på härliga henkan!
I mitt tidigare liv blev jag utnyttjad mer än så förtäljer jag inte då det är så grova och fruktansvärda saker som har hänt så du skulle ändå inte tro mig! Men iaf så stod det i folksams brev att de beslutat sig för att betala ut ersättning och detta ersättningsbelopp som jag får för de helvete jag varit i är på en mycket stor summa. Jag blev helt superchockad skrek och skratta om vartannat å visste inte om jag var glad eller ledsen då det är så enormt många olika typer av känslor som hoppar i kroppen när man får ett sådant här besked. Jag och min älskling sprang upp på taket å då bor vi på sjunde våningen och stod väl ett par hundra meter över havsytan och skrek som dårar....skrek ut lättnaden och glädjen men också sorgen och skammen. I och med att nu folksam tagit över denna skulden han innan hade till mej som han nu då såklart har till folksam så är de skönt att veta att de kommer jaga honom tills hans dödsdag för att få tillbaka varje jävla femtioöring ååh ja njuter tro mig VI njuter jag och mitt hjärta!
Efter att ha stått som två dårar på taket och gormat & gastat så tog vi bilen in till stan där jag för första gången i mitt liv verkligen brände stålar men på bra saker må jag ändå säga men trots de fick jag dåligt samvete efteråt detta beror på att jag är extremt ovan vid att belöna mej själv däremot är jag expert på att ge andra och belöna andras små skit insatser som oftast man egentligen inte ens borde ge en trisslott för! Jag köpte ett par ascoola dojjor sådana som jag velat ha i minst 4-5år men ALDRIG haft råd att skaffa då de kosta 1.800kr!  Dom är i finaste skinn och kolsvarta med metallutsmyckning så heta så jag nästan gråter vågar ju fasiken inte gå i dem!
Men innan jag visar bilden på dem ska jag berätta vad mina kära underbara galna söta vackra goaste i världen till karl gjorde när vi var inne på skobutiken. Jo när han såg hur jag njöt av att ha dem på mej och de syntes att jag kände mej som världens finaste plötsligt ja alltså i dessa dojjorna så bad han mej att lyfta på ena foten och vad tror ni då att min underbara man gör? Jo....han river loss prislappen och tar mitt kort å köper dem! Bara rakt av!
Sen beodrade han mej att behålla de schyssta nya fräscha coola dojjorna på! Så när vi gick därifrån så gick jag i de dojjor jag alltid önskat mej och dreglat efter men ALDRIG haft råd med och jag var nöjd......jag var kär.....jag tillsammans med min älskling kände oss oslagbara & starkare än nånsin! :) Vi gick och pussades som om de inte fanns en morgondag å mitt hjärta slog dubbla slag av lyckan de inbringar nu när jag förstår att han verkligen älskar mej och vill ha mig som jag innan i bloggen skrivit jag kan inte alls förstå varför denna undebara man vill ha just mig.....men de vill han å jag älskar honom mer än allt annat i världen! Bild på dojjorna:

image663
Så fina på bild men mycket snyggare i verkligheten :D
image664
Detaljerna på dojjorna är sååå schyssta! :) Snacka om välgjorda! :D

Så gick vi förbi en liten underklädesbutik som är väldigt exklusiv där allt är handsytt i frankrike! :)
Hon som äger denna lilla underbara butik leverar underkläder m.m. till kungahuset b.la. de ni!
Jag har alltid velat ha en bustier/korsett och såg en sååå enormt vacker sådan och jag testa den....
och vad såg jag och min man?.....ja just de den var helt underbar! Röd/svart bustier med ett fantastiskt vackert broderi på jag föll som en fura och min älskade sa att jag absolut skulle belöna mej själv med även denna förklarade litegrann för den trevliga kvinnan som äger stället och hon tyckte absolut jag skulle unna mej den och så blev det också dock ska dom sy in den så den passar mej perfekt! :) Känns inte lite lyxigt om jag säger så!
Så på måndag ska jag och min älskade åka och hämta den insydd å klar längtar extremt mycket! Självklart kommer min blivande man att ta bilder på måndag när jag har på mej den så senast tisdag får ni mina kära läsare se detta vackra konstverk på min kropp! :) Sen gick vi in i den mest fantastiska smyckesaffären jag nånsin varit i!
Två bögar äger denna ljuvliga butik och de har sådan enormt bra smak där kommer jag & min älskling köpa bröllopssmyckena HELT KLART. Vi gick länge i butiken då jag aldrig fick nog! :) Skitskoj och vi ska åka dit nån dag snart igen. Jag köpte ett supervackert halsband endast för att korset är så väldigt vackert tycker jag kolla och döm eller beröm mitt underbara fynd:

image665
Så jag ska ta bort den ljusa silverkedjan och istället sätta korset i ett svart mellanbrett satinband :)
Tror de kommer bli jättefint då :) Köpte även ett svart/silvrigt långt och häftigt halsband i rockstuket :)
Sen även ett par örhängen som är superfina och som jag kanske kommer ha på bröllopet!
Bild på dem:
image666
Sååå vackra :)

Vad kan jag mer berätta eller visa från gårdagen..mm...ja just de min älskling tog en bild på mej när jag stod och skrek på taket och var helt överlycklig men framförallt i chock! Enjoy!
image667
Jag har världen i mina händer ja allt framför mig! :D

Ja iaf så känns de underbart! Idag har jag inte hunnit med så mycket faktiskt. Dock varit och handlat med mitt hjärta :) Även passat på att köpa lite mer ramar till alla mina modellkort från olika uppdrag jag haft under de senaste ca. 3åren :) Så nu ska hela väggen här hemma bli ett kollage från mina arbeten! :) Skoj!

image668
Ja lite ramar hihi :)

Nu ska jag fortsätta umgås med en vän som kommit hit :) Jag & han har haft kontakt över nätet några år men nu träffas vi för första gången skoj :) Alltid kul med nya vänner.....eller vad säger ni?

Puss & kram
//All min kärlek  henkanbruden :)




Kommentarer
Postat av: Hans

Hej!
Ramlade in på din blogg, och vill ge ett stort tack till dig. Så härligt och glatt! Så spännande med globen, och magen... och allt. =)
Måste fråga... de svarta stövlarna med ett par silverdetaljer, de var verkligen SÅ vackra! Var är dom köpta tro? Det kan väl aldrig tänkas att du tröttnar på dem någon gång annars? ;-)
Maila gärna i så fall.
Ha det superbra!
/Hans

2008-05-13 @ 03:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback