Idag....

så har jag flera saker som jag skulle vilja göra eller som vore lite småkul att göra nämligen nr.1 : Åka till Uppsala/Väsby där en kompis jag hade i mellanstadiet bor....vi har nämligen skrivit ett tag på msn nu å hon vill jättegärna att jag å min man ska komma till henne å hälsa på. Detta vore helt klart skoj så jag hoppas men de är upp till vad min man vill å orkar idag han sover nämligen nu så vi får se.
Nr.2 : Gå på stan en stund å kolla inte lite shopping :)
Nr. 3 : Åka till min älsklings systerson å hans kille och fika ikväll då de messat de som ett förslag :)
Nr. 4 : Festa ikväll! :) Vore superskoj......

Helst skulle jag vilja göra alla dessa 4sakerna idag men vi får som sagt se.

Igår var vi inne i stan en liten stund å jag fyndade en snygg vit klänning :)
Å har nu på morgonen städat en hel del å sen legat å slappat :)
Ne nu är de snart dax att dra igång min man så vi båda kommer igång med dagen!

Puss & Kram
//Henkanbruden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback