Igår var vi med i....

tidningen Stockholm City här i sthlm :) Jag trodde jag skulle bli tokig när jag såg hur misslyckad bilden på framsidan var på mej men som tur var va den desto bättre på min älskling men de är ju inte så konstigt en pudding som han! :) Im in looooove! :D
Här har jag tagit lite kort på tidningen som jag ska dela med mej utav. Enjoy!

image725
Jag å min älskling! Hahaha.....vi e för tjusiga han japp jag NOT! :(
image726
Ja visst ska vi de :D Puss på dig älskling de kommer bli såå häftigt! :D
image727
Insidan av tidningen en liten intervju om vår kärlek :)
image728
Min älsklings vackra motivering som vi vann med :) Kyss på dig älskling!
image729
Den fina bilden på oss önska den vore på framsidan istället!! Inte kul att
bilden på framsidan ser ut som nåt hämtat ur "I en annan del av köping" haha

Ja så vad hände annars igår jo vi var och käka dagens lunch på ett kinahak de var nice sen var min baby helt slutkörd då vi inte sovit natten innan så vi begav oss hemåt väl där la jag mej och läste medans han snarka på i högan skyn! Sen däcka även jag å vi snarka ikapp ganska många timmar måste jag säga :)

Här är länken till vår artikel du behöver ha acrobat reader för att kunna läsa den!

http://213.115.165.49/pdf/pdf/2008/02/SCity-2008-02-18.pdf

Puss & Kram
//Från bruden som gifter sej om lite mer än 5månader! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

så gulligt

2008-02-19 @ 10:10:42
Postat av: Simone

Alltså ni är ju snart riktiga kändisar lixom *great*

2008-02-20 @ 20:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback