Igår...

så var jag & killen iväg och kolla i den mycket charmiga och mysiga butiken Antikt...Gammalt & nytt :)
Hittade där ett halsband som jag kommer ha till en av klänningarna på bröllopet nämligen den röd/vita festklänningen :) Fick ingen jättebra bild på de nu men de är verkligen megafint :)

image751
Bling bling..... :)

Annars igår så gjorde vi lite sånt som vi behövde få gjort och sen var det lugnt. Vi gick på bio på kvällen vilket var väldigt mysigt :) Vi skratta ikapp åt den nya filmen "Morgan Pålsson" ni vet den där dåren från Hipp Hipp! Haha...han e inte klok den saken e klar. Så fult & så kul :) De va mysigt älskling...puss på snoken!
Idag så har det varit fullt ös medvetslös jag har röjt mängder i tjejernas rum då det där såg ut som ett bombnedslag kan jag lova. Sortera å rensa de mesta hamna i påsar som tjejerna själva ska få sortera då det är väldigt svårt att avgöra vad de vill behålla och inte. Sen börja mannen min snickra ner sängen å vi var iväg och kasta lite gamla möbler m.m. Vi bar som två tokar men blev glada när vi kom ut lite i vårsolen :)
Efter detta åkte vi och köpte indisk mat och nu sitter jag här mätt & ganska trött. Mannen min jobbar ikväll och själv ska jag försöka fortsätta röja litegrann sen blir de lugna fisken här hemma på henkan penkan :)

Puss & Kram
//Starke Adolf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback