Till Borås....

ja nu ska jag inte skriva så mycket då jag ska försöka att iaf vila en liten stund vi åker nämligen senast halv elva härifrån sthlm jag och älsklingen. Vi ska ner till min mamma och sova först där en natt hela dagen som nu kommer ska vi flänga runt och hinna träffa en del vänner/släkt till mej. Samma även på tisdag natten till onsdag ska vi spendera hos min morfar i göteborg ska bli roligt :) Och på onsdag har vi endast inplanerat ett besök hos en god vän till mig nämligen lilla Jenny i skövde de vill säga att vi tar en sväng till henne när vi tutar upp mot sthlm igen. Kommer sakna henkan dock men samtidigt ska de nu bli kul att få presentera min blivande för några släktingar och vänner. Ne nu ska jag krypa ner hos min älskling.
Puss & Kram å hörs vi inte innan så hörs vi senast på onsdag/torsdag :D
//Sthlms bruden som ska ner till demonstaden hon kommer ifrån.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena mittbena!
du verkar vara en stolt henkansbrud som du kallar dig. du vet att det ar ett ganska ofint place att bo i va?

2008-02-04 @ 20:46:45
Postat av: Anonym

Man bor inte i henkan man bor på

2008-02-07 @ 23:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback