White room & fika.....

Ja igår (läs tisdag) så hände det en del. Först så hoppade jag in i bingen till min karl som låg å snarka högt som vanligt! :) Gav honom en liten vink om vad jag helst skulle vilja hinna med å efter en stund flög han upp å vi började våran dag. Tog ut lilla Chess å sen bar det iväg först till Väsby för en fika med en gammal kompis som jag inte träffat på ca. 4år! Va hyfsat trevligt å vi snacka lite goja mest å min karl roade sej med att snygga till en skylt inne på fiket haha.....

image730
Hört talas om Rastasallad nån gång?! :) Hehee.....

Efter att ha fikat å snackat samt lagt till en ny rätt på fikets skylt så begav vi oss in mot stan igen.
En snabb sväng hem till Chess för en liten promenad och efter det rulla vi ner till mannens systerson å hans kille där fika vi först å bara snacka och sen kom jag med en superide :D Nämligen att börja förfesta där för att sen ta taxi in till stan för att fortsätta festandet. Så blev det också min man åkte hem för han skulle hämta lite saker passade då på att ge honom en uppgift han fixa bra hehe...nämligen att kasta i lite kläder i en påse till mej då jag inte ville gå ut och se ut som en dagisfröken :) Han lyckades bra med detta å här kommer lite bilder från vår lilla förfest  som var mycket trevlig.....Killar ni är alltid välkomna till ossssss! :D

image731
Jag å killarna. Jag i min vardagsklädsel det vill säga feminint å vanligt...ganska trist :(
image732
Festklädseln är på å vi sitter å slappar i den goa soffan! :)
image733
Hihi älsklingen njuter av livets goa choklad å öl....helt rätt darling :)

Efter denna lilla tillställning tog vi taxin till Spy bar där var det extremt lite folk å inte så mycket ös om man säger så....vi stannade nån timma där å tog lite kort...drack lite shots (eller nja jag drack shots) jag är en riktig snapsare :D Mannen min drack lite blandat å vi snacka lite om ditt å datt....ganska trevligt ändå faktiskt :)

image734
Jag på spyan :) Ja de vill säga Spy Bar.... Trivs bra å känner mej lagom snurrig :D
image735
Rom å Sambuka de e som jag å min älskling oslagbara..... :)
image736
Den blicken ska man akta sej för! Me LIKE :) SKÅL!
image737
Kopplad såklart.... SKÅL!
image738
Jag beställer på spyan....älsklingen klickar barnförbjudna kort haha....puss på dig! :D

Efter att ha tillbringat drygt en timma på lugna spy bar å blivit presenterad för lite bekanta till min älskling så begav vi oss till White Room och hoppades att det där skulle vara mer ös men oj va fel vi hade.... :(
Typ inte en människa där utan vakterna å bartendern som min man i och för sig kände å därför presenterade mej för....han visa upp mej när jag kvällen till ära var kopplad....hahaha :D Vi gav dem minst sagt ett gött skratt!

image739
Berömda White room är egentligen inget annat än en vanlig liten festlokal å väldigt överskattat!

Vi satt där en liten stund sen gick vi till McDonalds för att käka litegrann båda ganska besvikna på hur lite folk som var ute i svängen men vad kan man räkna med en onsdagkväll/natt veckan innan löning! Trodde ju inte att sthlm var riktigt så dött dock men men.....tjing fel fick jag! :(
Efter de gick vi tillbaka till Spy bar en liten stund älsklingen gick hemåt en kort stund senare å även jag dock tappade jag helt bort mej å hamna nästan på Djurgården! Ja jag är ingen 08 från början utan helt ny i staden så jag hittar typ ingenstans haha...inte ens hem! Men efter att ha vandrat i kylan i ca en halvtimma så fick jag ÄNTLIGEN tag på en taxi som körde mej hem på vägen såg jag mitt hjärta vandra på så såg till att chauffören plocka upp den iskalla stackaren. Väl hemma tinade jag mej själv i badet en stund för att sedan slockna.

Torsdag: Inte hänt typ nånting mer än att jag blivit sjuk :( Inte konstigt med tanke på promenaden  mitt i natten!
Så nu sitter jag här med hög feber å halsont :( Inget vidare kul men men ska man vara på topp så kostar de!

Nu ska jag pussa på mina fyrbenta barn en stund å fortsätta längta efter min älskling som står ute i kylan vid sin dörr å säkerligen också längtar efter mej....hoppas jag! :D
Puss & Kram
//Den kopplade bruden :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, "rastasallad" ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback