- Malin se till att må bra och bli lycklig!

Det sa ni, ja de flesta och ändå när jag väl lyckats med de eller i alla fall är på god väg så antingen bryter ni kontakten eller är allmänt otrevliga och beter er som 5åringar. Och vad beror nu detta på?!
Ja, man kan ju tro att de har hänt nåt helt förfärligt och att jag svikit er allihopa men nej nej jag står på mej och behåller min ödmjukhet inför era val och era gärningar. Det som "hänt" är att jag träffat en man som jag älskar enormt mycket och som på pappret är äldre än mej i ja just de siffror.
Några siffror får er att flippa ur totalt och bete er svinigt som få! :S
Inte klokt egentligen här har ni suttit och låsats att ni vill mitt bästa och de vitkigaste är att jag mår bra när det egentligen inte alls handlar om det utan om att OM jag nu ska må bra så ska det bero på er själva eller att jag gör beslut och gärningar som NI mår bra av. Så ynkligt och patetiskt egentligen.
Då önskar ni ju inte mej lycka utan er själva endast ännu mer lycka och makt, ja makt handlar det också om speciellt ni som vet att ni betyder extremt mycket för mej. Ni vet att jag påverkas genom att bli besviken och ledsen MEN MEN MEN ni ska inte för en halv sekund tro att jag ändrar mina mål eller plockar bort nåt i mitt liv för er skull!
Nej nej, nu har jag fått anpassa mej så många år och gått igenom eld å vatten för både den ena och den andra så om DU inte kan unna mej lycka å må bra så är du ingenting att ha, PRECIS INGENTING.
Då klarar jag mej bättre utan dej! Men kom inte och säg att du vill att jag ska bli lycklig för att de ska stärka ditt ego och få dej att känna dej som en bättre människa för att sen ge mej en kniv i ryggen när jag väl blir de. Boosta inte heller ditt ego så mycket så att du på allvar tror att jag kommer förändra nåt i min tillvaro för att behaga dej ännu en gång. Nene, de har jag gjort alldeles för länge för så många av er i min närhet så är ni inte positivt inställda till mitt nya liv i underbara sthlm med en man som behandlar mej med respekt och värdighet så fuck it I dont want you back! Patetiskt av dej bara att vara en så liten människa, så mycket mindre än jag trodde annars hade jag inte lagt ner en minut av min tid på dej. Har en mamma som är positiv och glad för min skull, mycket för att hon märkt att nämen titta han påverkar ju Malin på ett superbra sätt! och framförallt hon har träffat honom å såg att han e BRA!
Så döm inte nån innan ni gått en mil i dennes skor och är du så klen att du vill bryta kontakten med mej så gör det men var för guds skull inte så nedlåtande mot dig själv att du låter din käft behandla mej illa, du får det tusenfallt åter tro mig. Och tror du inte mej så kommer du få ångra dej, lita på de!
Så "kära" familj, släkt och vänner ta er själva i kragen och ring upp en syster/dotter/vän som nyss förlovat sej, äntligen mår tusen ggr bättre än innan och dessutom ska gifta sej i december och gratulera om inte så fuck off!

Inga pussar å inga kramar till er egoism och erat ynkliga dömande!
//Tar inte mer stryk psykiskt och fysiskt nu, för stark för er ynklighet!





Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

äh bry dig inte även om det är svårt.. men undra varför de gör en så stor grej av det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback