19 & 43år........

Jajamensan de är våra åldrar för de som är nyfikna. Kära & förlovade och lyckliga ihop! Vilket väger tyngst?
En som läser min blogg undrade om Puzzlers ålder och p.g.a. att denna frågan kom från en anonym får jag svara genom att alla ni får ta del av våra åldrar intressant eller hur? haha.... förhoppningsvis inte om du inte är en pinsamt liten människa med extremt liten livserfarenhet och tusen fördomar.

Var på akuten förra natten då jag svullna väldigt kraftigt över buken & mådde dåligt nåt gick helt åt helvete men vad är för känsligt för att skriva ut här inte fysiskt känsligt eller pinsamt utan endast tungt för psyket.
Därför är det en tung & konstig dag idag. Puzzler och jag har de bra men haft en liten fnurra på tråden p.g.a. att vi båda varit oroliga också ledsna och väldigt trötta. Men ikväll har de varit bra och vi har varit hos hans syster Carina en stund och jag fick se nyår från en helt annan sida än tidigare. Nämligen uppe på taket med en utsikt över typ hela sthlm såg väldigt mäktigt ut med alla raketer och smällare man såg jäklar va de dundra på haha... :D
Bilder från inatt:

image482

image483

image485

image486

image487

image488

image489
Turturduvor mitt söta bonusbarn Ida och hennes Kille Alle :)
image490
Bra fotat av mej eller vad säger ni? hihi...de e till å med råmaterial :D
image491
Sann kärlek så vackert så :D
image492
Älsklingen när en smällare small till hihi :D
image493
haha snygg grimas älskling hihi sötnosar! :D

Puss & Kram
//Ledsen & förvirrad flicka :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback