Åka runt & runt å runt....

Ja förra natten så åkte vi runt med vår bil i ca. 6timmar då jag inte mådde så bra och som ni som följer min blogg vet har svårt med sömnen. Min älskling var guide och visa några slott m.m. Vi hade skitkul & mysigt :)
Vid tretiden så var vi på Arlanda och min älskling fick en superbra idé nämligen att jag skulle räkna terminalens längd i fotsteg från sida till sida vilket jag också gjorde hahaha..... för er som är intresserade så är de 1.570steg!:D
Om inte de är helt galet att gå som två tjackisar mitt i natten på arlanda i bedrövliga kläder och räkna steg vad är då galet?! Haha....tycker jag borde få nåt pris för denna viktiga och helhjärtade insats haha :D
Summan av kardemumman är att min älskling hjälpte mej enormt denna natten han fick mej att orka.
Tack min älskade blivande man.....du är guld värd och mer därtill! :) Älskar dej SÅÅÅÅ! :D

Idag så har det varit en lugn dag jag har varit lite ringrostig så har mest städat och myst med mina två håriga barn haha :) Nu är älsklingen hemma igen och vi har hur mysigt som helst! :) Är så fruktansvärt kär så det nästan är löjligt vill bara ställa mej på världens högsta topp och skrika ut de till alla! :) Jag är sååååå lycklig med min älskling! Min blivande man du är allt jag nånsin drömt om och mer därtill. :)

Puss & Kram
//Spagetti & köttbulls bruden på henkan :D

P.s. Ja de är alltså vad vi ska käka nu :) Sen kanske se en film :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback